Specialist Back Office - Automate Bancare

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Ti-am pregatit cariere in care tot ceea ce faci tu se vede. Nu doar la birou, ci in toata tara.
    Pentru ca suntem o banca ce sustine oamenii cu incredere si proiectele pentru viitorul Romaniei.

    Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania si include operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

    BCR este banca nr.1 în România după valoarea activelor (peste 15 mld EUR), banca nr.1 după numărul de clienţi şi banca nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principala instituţie cu care fac banking. Si tot BCR este numarul 1 in preferintele tinerilor care viseaza la o cariera in banking.

    Cerinte

    Profilul tau:
    Studii superioare de lunga durata: economice / juridice/ tehnice
    Vechime minima in activitate: 2 ani din care: minim 2 ani in institutii financiar-bancare si minim 1 an in domeniul platilor electronice si a tranzactiilor cu carduri
    Cunostinte in domeniul activitatii prin intermediul cardurilor
    Cunostinte tehnice si de operare in domeniul terminalelor bancare de tip ATM
    Cunostinte aprofundate despre banca
    Cunostinte economice si financiare
    Analiza cerintelor clientilor
    Cunostinte despre piata bancara
    Limba engleza – nivel mediu
    Cunostinte IT

    Responsabilitati

    Ce vei face:
    Realizezi reconcilierea tranzactiilor cu card pe terminalele ATM/NCR/MFM/MFD si inregistrezi diferentele constatate in conturile de debitori sau creditori diversi.
    Analizezi tranzactiile efectuate la terminalele bancii (analiza jurnale, log-uri, rapoarte si contori de la ATM/NCR/MFM/MFD, calcul balante conturi ATM/NCR/MFM/MFD) in sistemele informatice in vederea reconcilierii.
    Gestionezi conturile de debitori si creditori diversi si conturile de ATM/NCR/MFM/MFD si efectuezi corectiile necesare in cazul identificarii unor erori, evidentiind reglarile contabile si in aplicatia de reconciliere.
    Analizezi cauzele care au condus la generarea diferentelor si propui planuri de remediere in scopul imbunatatirii caracteristicilor si functionalitatii produselor.
    Asiguri suport firmei/ directiei care asigura intretinerea si alimentarea ATM-urilor, precum si Directiei Prevenire Frauda si Directiei Sisteme si Tehnologia Informatiei in legatura cu problemele aparute la terminalele bancii.
    Asiguri suportul tehnic necesar in cadrul proiectelor de dezvoltare a noilor produse si servicii sau a implementarii noilor versiuni de aplicatii, privind contabilizarea si decontarea la echipamente automate, prin participarea la etapele de testare, monitorizarea tranzactiilor in fazele pilot, informarea unitatilor teritoriale.
    Asiguri reglementarea si actualizarea fluxurilor si procedurilor de lucru privind contabilizarea si reconcilierea operatiunilor cu echipamentele automate.