Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Logistics & Admin Assistant
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Scoala de Valori active.Vezi toate job-urile Logistics & Admin Assistant active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro |
Angajator: | Scoala de Valori |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.01.2018 |
Remote work: | On-site |
ȘCOALA DE VALORI este o organizație non-guvernamentală, non-profit, care îi îndrumă pe tineri să-și descopere valorile și să-și antreneze potențialul, astfel încât să-și dezvolte atitudini și comportamente prosociale și sa fie pregătiți pentru viitorul mereu în schimbare.
De 10 ani deschidem drumuri în educație, care au început să se intersecteze și să formeze un ecosistem orientat spre dezvoltarea tinerei generații.
Misiunea noastră este de a călăuzi tinerii să învețe să devină creatorii propriilor lor vieți.
• Student/ masterand sau proaspat absolvent
• Cel putin 1 an experienta in domeniul Project management
• Experientele de voluntariat reprezinta un avantaj
• Interes in domeniul educatiei
• MS Office, Word press, Digital skills (Facebook) - nivel avansat
• Limba engleza - nivel avansat
• Abilitati de comunicare, scris si vorbit
• Creativitate
• Orientare catre oameni si solutii
• Atentie la detalii
• Planificare financiara, implementarea si raportarea proiectului
• Responsabil de evidenta contractelor
• Event & logistics management
• Data analyze si creare de rapoarte
• Validare si tracking pe bugetul proiectului
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Financial Admin Assistant Hybrid | |
Team Assistant & Business Administration Finance Support BUCURESTI, | |
Assistant Entity Controller / Business Analyst (Hybrid) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (89) |
Raporteaza eroarea la