Auditor Financiar

Angajator: Deloitte Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Deloitte is the brand under which tens of thousands of dedicated professionals in independent firms throughout the world collaborate to provide audit, consulting, financial advisory, risk management, and tax services to selected clients.

    With access to the intellectual capital of approximately 200,000 people worldwide, member firms focus on client service through a global strategy executed locally in nearly 150 countries. The Romanian office was established in 1992 and nowadays it employs over 600 professionals and provides services to diverse range of local and international clients.

    As the firm of choice professional services clients, Deloitte is also the firm of choice for for outstanding professional talent. To uphold our first class reputation and sustain our rapid growth, we are constantly seeking people who can meet the challenges of our working environment.

    At Deloitte we value innovative thinking, diverse insights and we strive to offer an exceptional level of customer service through our expertise and professionalism. From the supportive and collaborative culture to the progressive learning and development, you'll experience from day one why Deloitte is a place thousands enjoy working.

    Visit now our career website https://jobs2.deloitte.com/ro/en/ to find more about career opportunities, working with us, benefits & culture, and Learning & Development programs.

    Cerinte

    • Cunoștințe contabile solide, experiență de lucru în calitate de contabil șef.
    • Contabilul certificat sau o calificare similară reprezintă un avantaj.
    • Minim 3 ani experiență in contabilitate sau experiență de audit.
    • Experiență în industrie și cunoștințe de raportare financiară: OMF xxx (standardele de contabilitate romanesti sau cunoștințe internaționale de raportare).
    • Necesar fluența în limba engleză scrisă / vorbită, orice altă limbă cunoscuta este un avantaj.
    • Flexibilitatea de a călători în România.
    • Bune abilități de utilizare a calculatorului (pachetul MS Office) și abilități excelente de organizare, de comunicare și de team building.
    • Entuziasmul de a lucra într-o echipă și angajamentul ferm față de livrarea serviciilor catre clienți.
    • Abilități bune de coordonare a echipei.
    • Bune abilități de project management.

    Responsabilitati

    • Foarte bune cunoștințe de contabilitate sau audit;
    • Buna înțelegere a situațiilor financiare și a cerințelor românești privind întocmirea acestora;
    • Bune cunoștințe de raportare financiară pe standarde românești (OMF): întocmire bilanț, cont de profit și pierdere, note explicative;

    Experiența pe standarde internaționale (IFRS) reprezintă un plus.