Auditor Financiar

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Deloitte Romania active.


Vezi toate job-urile Auditor Financiar active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Deloitte Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.11.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Voted the Most Desired Employer in Romania, in the Financial Services Industry, five consecutive times, in the Catalyst surveys, Deloitte Romania provides services in audit, tax, legal, consulting, financial advisory, risk advisory, business processes as well as technology services, through 2,000 professionals. The Regional Audit Delivery Center (RADC) provides Audit services to various Country Member Firms from Deloitte Central Europe and to their clients. The Tax & Legal Delivery Center (TLDC) offers services focused on 5 service lines: GES (Global Employer Services), Business Tax, Global Tax Center Europe, Global Trade Advisory (GTA) and Legal Center of Excellence (CoE).
    Worldwide, Deloitte serves four out of five Fortune Global 500 companies through a globally connected network of member firms in more than 150 countries and territories, with over 330,000 professionals. The organization is recognized among “World’s Best Workplaces™” by Great Place to Work® and Fortune and among “World’s Most Attractive Employers”, by Universum, according to 2020 surveys.

    We believe that innovation comes from contrasting disciplines, backgrounds and cultural perspectives and that the innovative solutions our people deliver have to always make an impact that matters. We celebrate individual strengths and we prioritize our people’s well-being.

    You bring the ambition, we’ll provide the opportunities.

    Cerinte

    • Cunoștințe contabile solide, experiență de lucru în calitate de contabil șef.
    • Contabilul certificat sau o calificare similară reprezintă un avantaj.
    • Minim 3 ani experiență in contabilitate sau experiență de audit.
    • Experiență în industrie și cunoștințe de raportare financiară: OMF xxx (standardele de contabilitate romanesti sau cunoștințe internaționale de raportare).
    • Necesar fluența în limba engleză scrisă / vorbită, orice altă limbă cunoscuta este un avantaj.
    • Flexibilitatea de a călători în România.
    • Bune abilități de utilizare a calculatorului (pachetul MS Office) și abilități excelente de organizare, de comunicare și de team building.
    • Entuziasmul de a lucra într-o echipă și angajamentul ferm față de livrarea serviciilor catre clienți.
    • Abilități bune de coordonare a echipei.
    • Bune abilități de project management.

    Responsabilitati

    • Foarte bune cunoștințe de contabilitate sau audit;
    • Buna înțelegere a situațiilor financiare și a cerințelor românești privind întocmirea acestora;
    • Bune cunoștințe de raportare financiară pe standarde românești (OMF): întocmire bilanț, cont de profit și pierdere, note explicative;

    Experiența pe standarde internaționale (IFRS) reprezintă un plus.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3000 - 4000 RON NET / luna
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (85)