Reprezentant Magazin Cugir, Sebes, Sighisoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Telekom Romania active.


Vezi toate job-urile Reprezentant Magazin Cugir, Sebes, Sighisoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Cugir
  • Medias
  • Sighisoara
  • Actualizat la: 11.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    "Inainte de a aplica pentru aceasta pozitie va invitam sa accesati urmatorul link: https://www.telekom.ro/informare-candidat-dataprivacy pentru a va informa cu privire la modul in care Telekom Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal.”
    *Numai candidatii selectati vor fi contactati.

    Cerinte

    - Studii medii; studiile in domeniul comercial/tehnic constituie un avantaj.
    - Experienţă de minim 1 an în domeniul vanzarilor corporate sau domeniul IT/telecom constituie un avantaj.

    Competente / Abilitati
    - Buna cunostere a tehnicilor de vânzare;
    - Orientare catre client;
    - Orientare catre rezultate;
    - Proactiv;
    - Bune abilităţi de ascultare;
    - Adaptabilitate;
    - Lucru individual şi în echipă;
    - Iniţiativă;
    - Bune abilităţi de comunicare;
    - Bune cunoştinţe de operare PC;
    - Tehnici de vanzare
    - Cunoştinţe de matematică de nivel mediu
    - Bune abilităţi de comunicare in engleză şi romnă
    - Bune aptitudini de operare PC şi de utilizare a software-ului de management al proiectului (MS Office, MS Project)
    - Orientare către vanzări şi soluţionarea problemelor
    - Independenţă şi capacitate de lucru n echipă
    - Orientare către rezultate
    - Spirit de iniţiativă
    - Disponibilitatea de a lucra peste program
    - Disponibilitatea de a călători
    - Permis de conducere categoria B (fara incidente)
    - Limbi straine: Limba engleza

    Responsabilitati

    Începe o carieră de succes!

    Dacă ai studii medii finalizate cu diploma de bac, îți place să vorbești direct cu clientii și ești pasionat de tehnologie, atunci ești perfect pentru job!


    Cum va arata o zi din viata ta la Germanos:

    • Vei veni in intampinarea clientilor pentru a identifica nevoile acestora
    • Vei face recomandari privind produsele si serviciile oferite de companie
    • Vei oferi clientilor informatii despre caracteristicile tehnice, metodele de instalare, garantie si alte detalii tehnice
    • Vei promova produsele şi serviciile companiei in scopul cresterii veniturilor, apeland la campaniile promotionale ale companiei;
    • In procesul de vanzare vei incasa bani si vei emite documentele necesare (factura, bon fiscal, certificat de garantie, contract etc.)
    • Vei tine gestiunea banilor incasati si vei inregistra in sistemul informatic toate operatiunile de vanzare ale magazinului, vei face rapoarte de vanzare si vei pregati documentele necesare pentru depunerea banilor la banca
    • Vei face receptia noilor produse si vei asigura depozitarea corespunzatoare a lor
    • Vei mentine standardele de curatenia a magazinului, de aranjare a produselor in raft, de tinuta personala si atitudine fata de clienti
    • Vei participa la traininguri periodice pentru noile produse si servicii ale companiei

    Alte informatii

    - Oportunitatea de a lucra, invata si dezvolta intr-un mediul profesionist si international.
    - Acces la o mare varietate de programe de training si beneficii;
    - Iti multumim pentru ca ai aplicat la acest job, doar candidatii selectati vor fi contactati pentru interviu.