Specialist Marketing

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Biofarm active.


Vezi toate job-urile Specialist Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Biofarm
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • Marketing
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    BIOFARM este unul dintre primii producatori de medicamente din Romania, avand in portofoliu peste 150 de produse, multe dintre ele cu traditie de peste 30 de ani pe piata romaneasca : Bixtonim, Triferment, Colebil, Cavit, Anghirol, Panzcebil, etc. Marirea permanenta a portofoliului, prin lansarea de produse este un punct cheie in stategia de dezvoltare a companiei, alaturi de penetrarea unor noi segmente de piata prin oferirea de pachete terapeutice complete.

    Cerinte

    Criterii absolute de recrutare: Absolvent studii superioare ( ASE- REI, Finante Banci, Marketing, Cibernetica-Statistica; Matematica). Experienta minim 2 ani intr-o pozitie de analist cercetare de piata, marketing specialist (FMCG sau Pharma). Cunoasterea buna a limbii engleze ( scris+vorbit).

    Cunoasterea la nivel avansat de Excel si PowerPoint.

    Responsabilitati

    Responsabilitatile postului: : Realizarea de studii, analize, previziuni de marketing care sa sa ofere informatii privind pozitia produselor Biofarm in piata farma si sa fundamenteze deciziile de strategie ale companiei.

    Target echipa de vanzari
    •Participa la stabilirea obiectivelor cantitative si calitative (targete) ale Reprezentantilor Medicali si Comerciali, centralizeaza si analizeaza realizarea acestora;
    •Monitorizarea raportarilor Reprezentantilor: identificarea deficientelor in raportare (concurenta, observatii facute de medici si/sau farmacisti cu privire la produsele Biofarm);

    •Acorda suport din punct de vedere marketing (accesibilitate la informatii necesare in teren, logistica materiale, pliante) echipei de vanzari;

    Targeting

    • Segmentarea universului de clienti, in colaborare cu Product Managerii in vederea diferentierii ofertelor comerciale/ de marketing si a pozitionarii brandurilor comercializate
    •Analize lunare si raportare privind segmentarea universului de clienti.

    Pricing
    • Realizeaza lunar analiza vanzarilor (in cantitate si valoric) si a costurilor pentru evidentierea marjei de profitabilitate.

    Forecasting
    • Participa la elaborarea forecastului pentru brandurile promovate, oferind rapoarte si analize de evolutie anterioara, analize de trend vs competitie.