Junior First Line Support

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Provident Financial Romania active.


Vezi toate job-urile Junior First Line Support active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Provident Financial Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie britanică recunoscută de mai bine de 133 de ani pe piaţa internaţională ca leader al împrumuturilor la domiciliu. Activăm pe piaţa din Romania de 10 ani şi, datorită valorilor noastre - respect, responsabilitate, claritate, construim constant relaţii pe termen lung cu clienţii şi cu angajaţii noştri.

    Succesul nostru se bazează pe oamenii noştri.
    Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni implicaţi, determinaţi şi talentaţi, ca tine.

    În cazul în care aplici pentru acest post, noi, Provident Financial Romania IFN S.A., cu sediul în Calea Serban Voda, nr 133, Bucuresti (”Provident”), te informăm că iți vom prelucra datele personale din CV, precum și orice alte date pe care ni le transmiți ulterior, dacă este cazul, strict în scopul recrutării pentru poziția deschisă și anunțată prin acest anunț de job. Temeiul în care îți vom prelucra datele este interesul nostru legitim de a acoperi nevoile noastre organizatorice, în considerarea obiectului nostru de activitate și a specificului postului pentru care aplici.
    Datele tale personale nu vor fi transferate către nicio terță parte. Îți vom păstra datele personale atât timp cât este necesar pentru definitivarea în cadrul organizației noastre a postului pentru care ai aplicat, dar nu mai mult de 6 luni de la data colectării datelor, după care datele tale personale (inclusiv datele din CV) vor fi șterse/distruse din evidențele noastre.
    De asemenea, te informăm că ai următoarele drepturi în legatură cu datele tale personale pe care ni le-ai furnizat: dreptul de acces la datele tale personale, dreptul la rectificare sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării sau a dreptului de a se opune prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, precum și dreptul de a depune o plângere în fața autorității de supraveghere (ANSPDCP). Mai multe informații despre aceste drepturi, precum și cum le poți exercita, poți găsi în politica noastra de confidențialitate, disponibilă pe website-ul nostru, prin accesarea următorului link: https://www.provident.ro/politica-de-confidentialitate
    Pentru orice informații cu privire la protecția datelor tale personale, ne poți contacta la adresa: datepersonale@provident.ro.

    Cerinte

    Experienţă şi abilităţi:
    • Absolvent al unei facultăţi sau student al unei facultăţi (de preferat tehnică) - constituie un avantaj
    • Cunoştiinţe de 1st line support şi înclinaţii tehnice - constituie un avantaj
    • Abilităţi de comunicare
    • Atenţie la detalii
    • Abordarea cu calm a situaţiilor
    • Ascultare activă
    • Orientare spre client
    • Rezistenţă la stres
    • Abilitate de a lucra fără o atentă supervizare

    Responsabilitati

    Scopul:

    Să gestionezi apelurile telefonice primite de la terţe persoane (clienţi, agenţi, forţa de vânzare) cu privire la gestionarea aplicaţiilor (BNR, Qcore, My Provi, portalul Provident) pe care aceştia au nevoie să le folosească.

    Vei fi responsabil de:

    • Solutionarea de la primul apel telefonic a solicitării primite conform procedurilor şi instrucţiunilor de lucru stabilite de către departamentul IT
    • Vei delega spre rezolvare către departamentele IT sau furnizor cazurile confom specificaţiilor puse la dispoziţie de către departamentul IT
    • Vei răspunde apelurilor telefonice în concordanţă cu cerințele stabilite pentru acest tip de serviciu
    • Te vei asigura că apelurile sunt gestionate conform standardelor de contactare specifice (rapiditate contactare, reveniri, rata de contact etc.) pentru fiecare solicitare.
    • Vei colabora cu diferite persoane, inclusiv salariați din alte departamente, în vederea soluționării solicitărilor
    • Vei comunica politicos și si vei trata cu respect persoanele care fac solicitări
    • Îţi vei îsuşi şi vei respecta procedurile de lucru specifice; vei respecta comportamentele cheie valabile la nivelul departamentului CSC.
    • Vei folosi eficient și corect instrumentele de lucru puse la dispoziţie de companie (ex. aplicaţii informatice).
    • Vei respecta cerinţele privind disciplina în activitatea pe care o vei desfăşura (prezenţa la program, anunţare din timp în caz de întârziere sau absenţă de la serviciu, organizarea spaţiului de lucru, accesul/ieşirea din companie)

    Alte informatii

    Program de lucru full - time:
    - disponibilitate de lucru in ture, 8 h, prin rotatie
    - disponibilitate de lucru in weekend, prin rotatie, 8 h

    Oferim:
    - salariu fix + tichete de masa (format card)
    - training de specialitate
    - flexibilitate
    - mediu tanar si provocator