Consilier relatii clienti

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    Esti proaspat absolvent si iti doresti sa incepi o cariera intr-o companie multinationala?
    Ai bune abilitati de comunicare si gasesti solutii usor?
    Vrei sa lucrezi 6 ore pe zi?

    APT angajeaza pentru clientul sau, o importanta companie ce ofera o gama larga de produse de mobilier dar si accesorii pentru casa. Pentru acest rol, vei fi responsabil cu asigurarea conditiilor necesare procesului de preluare si solutionare a apelurilor telefonice si a scolicitarilor scrise conform principiilor companiei.

    Responsabilitati

    Ce va trebui sa faci:

    Sa preiei apelurile telefonice dar si a email-urile din partea clientilor;
    Sa rezolvi solicitarile clientilor;
    Sa gestionezi reclamatiile clientilor si sa le oferi suport intr-o maniera profesionista;
    Sa respecti regulile si procedurile interne ale companiei;
    Sa promovezi imaginea companiei in relatie cu clientii acesteia.