Operator Call Center
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Depanero active.Vezi toate job-urile Operator Call Center active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Depanero |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.01.2018 |
Remote work: | On-site |
Din 2011 pana in august 2014 ne-ati cunoscut sub numele de Servskills. Astazi Depanero totalizeaza mii de ore de experienta de service si pregatire profesionala precum si mii de ore de relatii cu clientii in domeniile electro IT, electrocasnice mici si mari, tablete si telefoane mobile. Viziunea noastra este sa reparam ce bagi in priza. Misiunea noastra este sa garantam si sa readucem clientilor confortul in utilizarea echipamentelor din viata de zi cu zi. Investitia in tehnologie de inalta performanta, pregatirea personalului si produsul inovator Garantie Extinsa sustin livrarea unui serviciu impecabil pentru o medie de 33.000 clienti in fiecare luna. Echipa Depanero este compusa din tehnicieni cu experienta in testarea si diagnosticarea unei game foarte largi de produse: notebook-uri si tablete, componente IT si periferice, echipamente audio-video, multifunctionale si imprimante, telefoane mobile si chiar electrocasnice diverse. In prezent Depanero este compania cu unul din cele mai moderne centre de service din Romania, cu peste 70 de parteneriate avute cu furnizori si centre de service autorizate care asigura remedierea problemelor la produsele cu garantii speciale: Garantia All Inclusive, Garantia Plus precum si serviciul Service Expres.
Cerinte
Esti candidatul ideal daca:
- Ai foarte bune abilitati de comunicare si relationare prin telefon;
- Ai abilitati de a solutiona rapid situatiile dificile;
- Inveti usor lucruri noi;
- Esti pro-client si identifici usor solutii pentru rezolvarea situatiilor intalnite;
- Privesti proiectele ca pe o provocare si o oportunitate de dezvoltare.
Vei avea ca responsabilitati principale:
- Preluarea apelurilor clientilor in vederea identificarii nevoilor si solutionarea acestora intr-un mod profesionist in timpul agreat;
- Implicarea activa si eficienta in gestionarea solicitarilor clientilor conform procedurilor interne;
- Notarea corecta si clara in aplicatia interna a informatiilor obtinute in urma apelului preluat;
- Informarea promta a departamentelor interne direct implicate;
- Call Center-ul este pentru limba romana si nu implica vanzare la sfarsitul apelului;
- Programul este de la ora 09:00 - 18:00, de luni - vineri;
- Locatia este in Sos. Orhideelor, nr. 27-29, aproape de statia de metrou Basara
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
Operator call center colectare creante BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (125) |
Raporteaza eroarea la