ASISTENT MANAGER – OTOPENI

Angajator: Talent Reserve
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Otopeni
  • Actualizat la: 14.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    We enable companies’ management to run their businesses better by providing the right people and by increasing management awareness of the human factor in any company’s success or failure.

    Cerinte

    Studii superioare

    Cunoştinţe medii de limba engleză;

    Cunoştinţe în operarea PC-ului;

    Experienţă într-o poziţie similară (secretariat, back -office, administrativ) de minim 1 an;

    Prezenţă agreabilă/prezentabila

    Atitudine proactiva/dinamica;

    Abilităţi de comunicare şi relaţionare.

    Responsabilitati

    Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;

    Atributii administrative (aprovizionare/comanda consumabile etc);

    Elaborarea si redactarea de documente, prezentari, oferte etc.;

    Indosarierea si arhivarea documentelor;

    Întâmpinarea şi îndrumarea vizitatorilor;

    Servicii de asistenţă a personalului din clădire şi a vizitatorilor;

    Repartizeaza corespondenta zilnica, primeste si distribuie documente;

    Contabilitate primara: introducere facturi furnizori, facturi clienti, gestiune, emitere avize si procese verbale.