Responsabil back office comert online
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Hornbach active.Vezi toate job-urile Responsabil back office comert online active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Hornbach |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.11.2017 |
Remote work: | On-site |
HORNBACH se află în topul magazinelor de materiale de construcţii şi grădinărit cu o cifră de afaceri de peste 3 miliarde euro/an, cu o reţea de peste 155 de magazine şi peste 20000 de angajaţi. Momentan este prezent în 9 ţări europene. HORNBACH este o afacere de familie, independentă, listată la bursă, aflată deja la a 5-a generaţie Astăzi compania germană operează unul dintre primele cinci lanţuri de magazine de materiale de construcţii şi grădinărit din Europa.
Cerinte
- Cunoştinţe avansate de limba germană – obligatoriu
- Studii superioare finalizate
- Operare sigură a aplicaţiilor MS-Office
- Experiență de mai mulți ani în domeniul serviciilor pentru client
- Afinitate către web shopping
- Experienţă în relaţionarea cu clienţii (online)
- Abilitate de comunicare
- Abilitate de a se impune
- Respectarea acordurilor cu partenerii interni şi externi
- Gândire analitică şi capacitate de percepere rapidă
- Iniţiativă proprie şi abilitate de a lucra în echipă
- Soluționează probleme sistematic și durabil
- Prelucrarea de solicitări din partea clienţilor şi asigurarea comunicării între departamentul Serviciu clienţi şi Centrul de expediere magazin online
- Colaborare continuă şi activă la îmbunătăţirea proceselor specifice departamentelor Serviciu clienţi şi Centrul de expediere magazin online
- Implementarea rezultatelor conform indicaţiilor şi regulii celor 6C (produsul corect, la momentul corect, la locul corect, în cantitatea corectă, calitatea corectă, la preţul corect)
- Elaborarea de rapoarte şi situaţii solicitate intern, precum şi baza de date necesară în procesul de benchmarking pentru Centrul de expediere magazin online / Serviciu clienţi (KSC)
- Propuneri de îmbunătăţire a paginii de internet, a layout-ului standard, a utilizării, a sortimentului, a serviciilor, a reglementărilor de culanţă şi a proceselor aferente, ca de ex. procesul de vânzare
- Îmbunătăţirea standardelor şi proceselor, cât şi implementarea proceselor comerciale: prelucrarea creditărilor, verificarea şi prelucrarea comenzilor, verificarea modalităţilor de plată, prelucrarea garanţiilor de preţ, îmbunătăţirea continuă a sistemului de generare şi prelucrare tichete, prelucrarea cazurilor ce necesită clarificare, verificarea comenzilor deschise / rezolvate, prelucrarea reclamaţiilor, prelucrarea retururilor
- Colaborare la şcolarizarea angajaţilor / programe de training pentru Centrul de expediere magazin online
- Suport pentru departamentul Serviciu clienţi şi contribuie la îmbunătăţirea formularului de contact
- Asigură clarificarea tichetelor generate într-un interval de timp corespunzător şi transmiterea rapidă către client a informaţiilor dorite, în calitate optimă
Vă oferim:
- formare profesională în cadrul companiei,
- oportunități reale de promovare în cadrul companiei;
- salariu atractiv și un sistem de premiere în funcție de implicare și performanțe individuale;
- posibilitatea de a lucra alături de o echipă dinamică și motivată;
- un loc de muncă sigur într-un ambient modern.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support with English - Back Office Aplica fara CV | |
Back Office Analyst with French Aplica fara CV | |
Jr. Support Officer - back office (perioada determinata) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (688) |
Raporteaza eroarea la