Responsabil back office comert online

Angajator: Hornbach
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    HORNBACH se află în topul magazinelor de materiale de construcţii și grădinărit cu o cifră de afaceri de peste 3 miliarde euro/an, cu o reţea de peste 150 magazine și aproximativ 18.000 angajaţi; momentan în 9 ţări europene. HORNBACH este o afacere de familie independentă, listată la bursă - deja la a 5-a generaţie.

    Cerinte

    - Cunoştinţe avansate de limba germană – obligatoriu
    - Studii superioare finalizate
    - Operare sigură a aplicaţiilor MS-Office
    - Experiență de mai mulți ani în domeniul serviciilor pentru client
    - Afinitate către web shopping
    - Experienţă în relaţionarea cu clienţii (online)
    - Abilitate de comunicare
    - Abilitate de a se impune
    - Respectarea acordurilor cu partenerii interni şi externi
    - Gândire analitică şi capacitate de percepere rapidă
    - Iniţiativă proprie şi abilitate de a lucra în echipă
    - Soluționează probleme sistematic și durabil

    Responsabilitati

    - Prelucrarea de solicitări din partea clienţilor şi asigurarea comunicării între departamentul Serviciu clienţi şi Centrul de expediere magazin online
    - Colaborare continuă şi activă la îmbunătăţirea proceselor specifice departamentelor Serviciu clienţi şi Centrul de expediere magazin online
    - Implementarea rezultatelor conform indicaţiilor şi regulii celor 6C (produsul corect, la momentul corect, la locul corect, în cantitatea corectă, calitatea corectă, la preţul corect)
    - Elaborarea de rapoarte şi situaţii solicitate intern, precum şi baza de date necesară în procesul de benchmarking pentru Centrul de expediere magazin online / Serviciu clienţi (KSC)
    - Propuneri de îmbunătăţire a paginii de internet, a layout-ului standard, a utilizării, a sortimentului, a serviciilor, a reglementărilor de culanţă şi a proceselor aferente, ca de ex. procesul de vânzare
    - Îmbunătăţirea standardelor şi proceselor, cât şi implementarea proceselor comerciale: prelucrarea creditărilor, verificarea şi prelucrarea comenzilor, verificarea modalităţilor de plată, prelucrarea garanţiilor de preţ, îmbunătăţirea continuă a sistemului de generare şi prelucrare tichete, prelucrarea cazurilor ce necesită clarificare, verificarea comenzilor deschise / rezolvate, prelucrarea reclamaţiilor, prelucrarea retururilor
    - Colaborare la şcolarizarea angajaţilor / programe de training pentru Centrul de expediere magazin online
    - Suport pentru departamentul Serviciu clienţi şi contribuie la îmbunătăţirea formularului de contact
    - Asigură clarificarea tichetelor generate într-un interval de timp corespunzător şi transmiterea rapidă către client a informaţiilor dorite, în calitate optimă

    Alte informatii

    Vă oferim:
    - formare profesională în cadrul companiei,
    - oportunități reale de promovare în cadrul companiei;
    - salariu atractiv și un sistem de premiere în funcție de implicare și performanțe individuale;
    - posibilitatea de a lucra alături de o echipă dinamică și motivată;
    - un loc de muncă sigur într-un ambient modern.