Angajat Call Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Hornbach active.


Vezi toate job-urile Angajat Call Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Hornbach
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    HORNBACH se află în topul magazinelor de materiale de construcţii și grădinărit cu o cifră de afaceri de peste 3 miliarde euro/an, cu o reţea de peste 150 magazine și aproximativ 18.000 angajaţi; momentan în 9 ţări europene. HORNBACH este o afacere de familie independentă, listată la bursă - deja la a 5-a generaţie.

    Cerinte

    •Studii medii/superioare
    •Experienţă profesională în domeniul servicii sau în comerţ
    •Operare sigură a aplicaţiilor MS Office
    •Abilităţi de comunicare, de persuasiune şi de lucru în echipă bine dezvoltate
    •Abilităţi de consiliere şi vânzare
    •Afinitate pentru domeniul lucrărilor în construcţii
    •Utilizarea metodelor şi instrumentelor de soluţionare a problemelor
    •Abilităţi de planificare şi prioritizare, iniţiativă proprie
    •Identificarea nevoilor clienţilor şi abordarea acestora în funcţie de situaţie
    •Susţine discuţii sistematice cu clienţii şi utilizează instrumentele (corespunzătoare) de vânzare
    •Prezintă autenticitate prin maniera sa credibilă
    •Îşi păstrează calmul sub presiune şi în situaţii dificile şi acţionează raţional

    Responsabilitati

    •Preluarea activă a contactului cu clienţii prin toate canalele de comunicare (per telefon, e-mail) şi informarea acestora despre proiecte/produse cu ajutorul tuturor instrumentelor de vânzare aflate la dispoziţie
    •Preluarea activă, evaluarea corectă a solicitărilor clienţilor şi soluţionarea solicitării în baza informaţiilor existente sau transmiterea acesteia către persoana de contact corespunzătoare.
    •Evitarea posibilelor cazuri de escaladare prin transmiterea de informaţii în funcţie de necesar (plângeri/reclamaţii).
    •Îmbunătăţirea continuă a proceselor din cadrul companiei prin aplicarea procesului de îmbunătăţire continuă în cadrul centrului servicii clienţi.
    •Informarea clienţilor cu privire la ridicarea mărfii din ordin client.
    •Efectuarea de sondaje de opinie cu privire la satisfacţia clienţilor.
    •Prelucrarea rapidă şi competentă a solicitărilor clienţilor prin aplicarea rapidă şi sigură a sistemelor IT din cadrul centrului servicii clienţi.

    Alte informatii

    Vă oferim:
    - formare profesională în cadrul companiei,
    - oportunități reale de promovare în cadrul companiei;
    - salariu atractiv și un sistem de premiere în funcție de implicare și performanțe individuale;
    - posibilitatea de a lucra alături de o echipă dinamică și motivată;
    - un loc de muncă sigur într-un ambient modern.