Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Angajat Call Center
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Hornbach active.Vezi toate job-urile Angajat Call Center active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Hornbach |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.11.2017 |
Remote work: | On-site |
HORNBACH se află în topul magazinelor de materiale de construcţii şi grădinărit cu o cifră de afaceri de peste 3 miliarde euro/an, cu o reţea de peste 155 de magazine şi peste 20000 de angajaţi. Momentan este prezent în 9 ţări europene. HORNBACH este o afacere de familie, independentă, listată la bursă, aflată deja la a 5-a generaţie Astăzi compania germană operează unul dintre primele cinci lanţuri de magazine de materiale de construcţii şi grădinărit din Europa.
Cerinte
•Studii medii/superioare
•Experienţă profesională în domeniul servicii sau în comerţ
•Operare sigură a aplicaţiilor MS Office
•Abilităţi de comunicare, de persuasiune şi de lucru în echipă bine dezvoltate
•Abilităţi de consiliere şi vânzare
•Afinitate pentru domeniul lucrărilor în construcţii
•Utilizarea metodelor şi instrumentelor de soluţionare a problemelor
•Abilităţi de planificare şi prioritizare, iniţiativă proprie
•Identificarea nevoilor clienţilor şi abordarea acestora în funcţie de situaţie
•Susţine discuţii sistematice cu clienţii şi utilizează instrumentele (corespunzătoare) de vânzare
•Prezintă autenticitate prin maniera sa credibilă
•Îşi păstrează calmul sub presiune şi în situaţii dificile şi acţionează raţional
•Preluarea activă a contactului cu clienţii prin toate canalele de comunicare (per telefon, e-mail) şi informarea acestora despre proiecte/produse cu ajutorul tuturor instrumentelor de vânzare aflate la dispoziţie
•Preluarea activă, evaluarea corectă a solicitărilor clienţilor şi soluţionarea solicitării în baza informaţiilor existente sau transmiterea acesteia către persoana de contact corespunzătoare.
•Evitarea posibilelor cazuri de escaladare prin transmiterea de informaţii în funcţie de necesar (plângeri/reclamaţii).
•Îmbunătăţirea continuă a proceselor din cadrul companiei prin aplicarea procesului de îmbunătăţire continuă în cadrul centrului servicii clienţi.
•Informarea clienţilor cu privire la ridicarea mărfii din ordin client.
•Efectuarea de sondaje de opinie cu privire la satisfacţia clienţilor.
•Prelucrarea rapidă şi competentă a solicitărilor clienţilor prin aplicarea rapidă şi sigură a sistemelor IT din cadrul centrului servicii clienţi.
Vă oferim:
- formare profesională în cadrul companiei,
- oportunități reale de promovare în cadrul companiei;
- salariu atractiv și un sistem de premiere în funcție de implicare și performanțe individuale;
- posibilitatea de a lucra alături de o echipă dinamică și motivată;
- un loc de muncă sigur într-un ambient modern.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
Analist Call Center - perioada determinata Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (448) |
Raporteaza eroarea la