Inspector Resurse Umane/Asistent Resurse Umane

Angajator: Intersnack Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Intersnack Romania este parte a grupului Intersnack, o companie internaţională puternică, dezvoltată pe coordonate solide: experienţă de zeci de ani in producţia de snackuri, produse delicioase, iubite şi apreciate de consumatori şi mii de angajaţi pasionaţi şi entuziaşti.

    Tradiţia sa indelungată şi combinaţia sa de experienţă şi profesionalism au transformat grupul Intersnack in ceea ce este in prezent, liderul de piaţă in sectorul snack-urilor sărate din Germania si una din cele mai importante companii in Europa in segmentul de snack-uri sărate.

    Portofoliul Intersnack Romania include marci internationale precum Chio, Pom-Bar, Felix Goldfischli dar si marci locale iubite de consumatori: Nutline si Fiesta.
    Ceea ce ne caracterizeaza este inovatia, spiritul intreprinzator, creativitatea si lucrul in echipa. Filozofia noastră se bazează pe un proces rapid de luare a deciziilor, acţiuni eficiente şi soluţii inteligente.
    Alatura-te echipei noastre si adu-ti contributia la succesul Intersnack!

    Cerinte

    • Studii medii sau superioare finalizate;

    • Experienta in domeniu min 1 an;

    • Atestat Inspector Resurse Umane;

    • Cunostinte operare PC (Word, Excel) ;

    • Cunostinte privind legislatia in domeniul resurselor umane;

    • Spirit de echipă, corectitudine, responsabilitate

    • Abilităţi foarte bune de comunicare şi relaţionare

    • Abilităţi de organizare şi planificare a activităţilor

    • Atenţie la detalii

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    • Gestionarea dosarelor de personal ale angajatilor

    • Comunica noilor salariati lista actelor necesare la angajare si le adauga in dosarele de personal.

    • Verificare valabilitate acte prezentate pentru dosarul de personal, verificare completare corecta a setului de documente de la angajare

    • Intocmirea documentelor necesare executarii, modificarii, incetarii raporturilor contractuale (angajare, modificare, incetare , decizii suspendare , adeverinte vechime,note de lichidare)

    • Se asigura ca fiecare angajat sa ia la cunostinta continutul Regulamentului Intern , Contract Colectiv de munca, Cod de Conduita Etica

    • Actualizare baza de date (noi angajati , plecari , modificare date CI, etc)

    • Programare concedii de odihna (centralizarea acestora )

    • Eliberare adeverinte medic, banca , etc.

    • Expediere fluturasi salariu catre punctele de lucru ale societatii

    • Programare medicina muncii pt noii angajati