Consultant Resurse Umane

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Consultant Resurse Umane active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 22.11.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - Persoana cu bune abilitati de comunicare, empatica, proactiva, creativa;
    - Bune abilitati de gestionare a proiectelor de recrutare;
    - Experienta in administrarea dosarelor de personal si recrutare;
    - Capacitatea de gestionare a timpului si a prioritatilor;
    - Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan;
    - Proactivitate si orientare catre rezultate;
    - Studii superioare;
    - Cunoasterea limbii engleze;
    - Atestat Inspector Resurse Umane constituie un avantaj.


    Responsabilitati

    - Planificarea si gestionarea proiectelor de recrutare;
    - Identificarea canalelor specifice de recrutare pentru diferite pozitii disponibile;
    - Conceperea unei strategii de identificare eficienta a celor mai potriviti candidati;
    - Sustinerea interviurilor;
    - Mentinerea relatiilor cu candidatii;
    - Completarea si actualizarea informatiilor in sistemul intern;
    - Intocmirea contractelor de munca, a actelor aditionale, a deciziilor de incetare;
    - Intocmirea de adeveriente si deconturi pentru salariati;
    - Procesarea si verificarea pontajelor si calcularea zilelor de CO neefectuat;
    - Selectia candidatilor pe baza de interviu si teste aptitudinale pentru posturile vacante;
    - Activitati administrative.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Cluj Napoca,