Corporate Asset Specialist

Angajator: KRUK Romania
Domeniu:
  • Juridic
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    KRUK Romania este companie membră a Grupului KRUK, liderul pieței de management al creanțelor din zona Europei Centrale.  KRUK România a luat fiinţă la începutul anului 2007. Cele două linii principale de business sunt recuperarea creanțelor cesionate și colectarea creanțelor externalizate de partenerii de afaceri. Compania  este specializată în gestionarea completă a creanţelor și oferă servicii de recupere atât a creanţelor instituţiilor financiare, cât şi ale marilor clienţi corporativi. KRUK România gestionează portofolii de creanţe provenind de la bănci, companii de leasing, operatori de telefonie fixă şi mobilă, operatori de televiziune prin cablu, furnizori de platforme digitale, furnizori de utilităţi, precum şi de la companii producătoare de bunuri de larg consum.

    Cerinte


    - Absolvent de studii superioare juridice/administrative/economice;
    - Experienta in domeniu de minim 1 an;
    - Limba engleza - nivel avansat;
    - Cunostinte avansate de Microsoft Office Package;
    - Abilitati solide privind procesul de vanzare fortata (lichidare, faliment, executare silita);
    - Cunostinte solide despre piata imobiliara din Romania;
    - Abilitati de comunicare si negociere;
    - Capacitate de analiza;
    - Capacitate de organizare si planificare;
    - Disponibilitate pentru schimbare;
    - Orientare catre client.

    Responsabilitati

    - Implementeaza strategii de valorificare a bunurilor imobile aflate in portofoliu;
    - Negociaza si intermediaza tranzactiile efectuate in procesul de executare silita si/sau faliment;
    - Participa activ la licitatii in numele Companiei si actioneaza in conformitate cu strategia de recuperare stabilita;
    - Participa la adunarile creditorilor in numele Companiei si actioneaza in conformitate cu strategia de recuperare; stabilita;
    - Imbunatateste procesul de promovare a bunurilor avute in garantie;
    - Propune, participa si monitorizeaza procesul de adjudecare in contul creantei;
    - Desfasoara activitati de colectare a datoriilor (in scris, telefonic sau personal) cu scopul de a realiza obiectivele; financiare stabilite;
    - Participa la procesul de Due Dilligence si comunica opiniile de pret asupra imobilelor avute in garantie.

    Alte informatii

    - Oportunitati de dezvoltare (Training-uri, Programe de Coaching, Cursuri de limbi straine)
    - Mediu de lucru prietenos
    - Asigurare medicala si alte beneficii
    - Work-life balance
    - Dezvoltarea carierei intr-un Grup international