Analist Servicii Clienți

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Analist Servicii Clienți active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Import-Export
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 20.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană dinamică, comunicativă și organizată pentru a se alătura departamentului Suport Achiziții la sediul nostru din Iași.

    Pentru a reuși în această misiune ai nevoie de:





    Capacitatea de a identifica, analiza și sintetiza informații; 

    Cunoștințe Microsoft Office (cu accent pe Excel); 

    Cunoașterea și utilizarea limbii engleze la nivel minim B2. 

    Cunoașterea limbii franceze și/sau a unei alte limbi străine la un nivel minim A2; 

    Gândire logică și analitică; 

    Bune abilităti de organizare, prioritizare și o atitudine proactivă.

    Responsabilitati

    În calitate de Analist servicii clienți vei oferi suport pentru membrii echipei de achiziții alocați.



    Principalele tale responsabilități vor fi:





    Urmărirea comenzilor de marfă din momentul plasării comenzii și până la terminarea ciclului de vânzare; 

    Asigurarea unui flux optim în procesul de achiziții prin intervenția periodică în caz de neconcordantă a termenelor de plată, a cantitătii sau calitătii produselor primite, soluționarea diferențelor sau lipsurilor intervenite la nivel de marfă sau documentație; 

    Eficientizarea timpilor alocați creării unui dosar de achiziție; 

    Asigurarea comunicării zilnice cu departamentele comerciale și administrativ-financiare implicate (asistenți comerciali, marekting, contabilitate, transport, litigii etc.).

    Alte informatii

    Beneficii:



    Formare la nivelul companiei; 
    Reale oportunităti de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist și multicultural; 
    Pachet salarial atractiv.