Coordonator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Coordonator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Ti-am pregatit cariere in care tot ceea ce faci tu se vede. Nu doar la birou, ci in toata tara.
    Pentru ca suntem o banca ce sustine oamenii cu incredere si proiectele pentru viitorul Romaniei.

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    În perspectiva viitorului și a digitalizării serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrală – George – primul banking inteligent din România și primul fintech oferit de o bancă în România.

    Cerinte

    Pentru a performa in acest rol, ai nevoie de:

    Studii superioare economice si/ sau cursuri de perfectionare in domeniul creditarii/ riscului de creditare;
    Vechime minima in activitate/specialitate/domeniu: 5 ani, din care minim 3 ani in institutii financiar-bancare si minim 1 an in activitati de coordonare;
    Cunostinte de management si tehnici de vanzare;
    Tehnici de control si monitorizare;
    Cunostinte economice si financiare ;
    Analiza cerintelor clientilor;
    Cunostinte despre piata bancara;
    Intelegere generala si completa a analizei financiare si a procedurilor legale.

    Responsabilitati

    Responsabilitatile tale vor include:



    Coordonarea activitatii echipei RICOS privind implementarea si monitorizarea limitelor de risc fata de contrapartidele banci, tari, sovereign, institutii financiare afiliate grupurilor bancare.
    Coordonarea activitatii echipei RICOS privind implementarea si monitorizarea limitelor aprobate pentru clienti corporate si grupurile de clienti RICOS relevanti sau care au produse relevante RICOS.
    Monitorizarea portofoliului alocat, a clientilor cu semnale de avertizare timpurie care inregistreaza dificultati, pentru evitarea impactului acestor expuneri asupra nivelului creditelor neperformante.
    Acordarea suportului Managerilor de Risc in validarea semnalelor de avertizare timpurie si incadrarea clientilor corporate in categorii de risc.
    Revizuirea informatiile si nivelul de risc de neplata viitor al clientilor cu semnale de avertizare timpurii si propunerea de masuri pe termen scurt in vederea evitarii impactului asupra nivelului creditelor neperformante.
    Tinerea sub observatie a strategiei de urmat fata de clientii din portofoliu prin aplicarea masurilor de restructurare pe termen scurt, activitatile de raportare si provizioane.
    In situatia in care nu se poate obtine un serviciu al datoriei zero sau aceste societati reprezinta in viitor dificultati in cash-flow, trebuie luate actiuni in vederea protejarii pozitiei bancii, incluzand dar nelimitandu-se la acele actiuni prevazute in politicile/normele interne ale bancii (de ex: Politica privind semnalele de avertizare timpurii).
    Elaborarea rapoartelor de activitate si informarea, conform frecventelor stabilite, a nivelul ierarhic superior, managementul bancii, auditul, etc.