Reprezentant Vanzari

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Step Up active.


Vezi toate job-urile Reprezentant Vanzari active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Step Up
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 20.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cauti un loc de munca? Sau poate un job ideal? Vrei sa avansezi in cariera?
    Ori esti la inceputul cariereri tale? Step Up este aici sa te ajute prin recrutare si selectie de personal profesionista si multe joburi interesante!
    Firma Step Up Professional HR Services din Timisoara ofera cu entuziasm si dedicare servicii in domeniul resurselor umane adaptate nevoilor dvs!

    Cerinte

    • Studii: studii medii/superioare (domeniul tehnic, constructii)
    • Experienta profesionala: minim 2 ani pe un post similar; abilitati de vanzare directa si negociere; excelente abilitati de utilizare a MS Office; cunoasterea limbii engleze (scris si vorbit) nivel mediu
    • Calitati personale: excelente abilitati de comunicare (scrisa si verbala) si de relationare cu clientii; capacitate de analiza si sinteza a informatiilor; persuasiune; personalitate proactiva; corectitudine; flexibilitate; initiativa; capacitate de organizare; autonomie; capacitate de lucru cu termene limita; respect si raspundere fata de valorile, regulile si politica companiei; dinamism; spirit de echipa; creativitate; atitudine pozitiva in relatiile cu ceilalti

    Responsabilitati

    • Agentul de vanzari realizeaza vanzari directe in magazinul companiei si activitati de consiliere a clientilor.
    • Este persoana de contact pentru clientii firmei si reprezinta firma in relatiile cu acestia.
    • Este responsabil pentru comandarea produselor necesare si administrarea stocurilor de marfa din magazinul companiei.
    • Realizarea de vanzari directe in magazin cu respectarea politicii de vanzare a companiei.
    • Consilierea clientilor si mentinerea relatiilor cu acestia.
    • Desfasurarea unei activitati permanente pentru atingerea obiectivelor stabilite in vanzari.
    • Punerea in practica a strategiei de vanzare.
    • Promovarea promotiilor si a altor actiuni in vanzari.
    • Receptia sculelor defecte de la clienti si trimiterea acestora catre service.
    • Solutionarea plangerilor clientilor, in masura competentei sale.
    • Responsabil de buna desfasurare a intregului proces de vanzare: comanda, facturare, predarea produselor catre client.
    • Comunicarea activa si cooperarea cu reprezentantii de vanzari si cu departamentul de marketing.
    • Actualizarea si imbogatirea continua a gradului de cunoastere a produselor companiei si a aplicatiilor.
    • Pregatirea si sustinerea documentatiei tehnice si a ofertei de pret in functie de cererea clientilor.
    • Responsabil cu comandarea produselor la departamentul logistica.
    • Responsabil cu gestionarea stocului din magazin si mentinerea corecta (faptica si scriptica) a gestiunii.
    • Responsabil cu incasarea si gestionarea banilor de la clienti si de la reprezentantii de vanzari.
    • Transmiterea tuturor informatiilor necesare solicitate de catre colegii din sediul central.
    • Responsabil de pastrarea ordinii si curateniei in magazin si de expunerea produselor in magazin.
    • Participarea la activitatile comune prestabilite ale echipei de vanzari.
    • Implicarea directa in recuperarea creantelor de la clientii proprii.
    • Conlucreaza eficient cu celelalte departamente ale companiei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Craiova, Timisoara,

    Timisoara,

    Aplica fara CV
    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (6)