Account Manager - Constructii

Angajator: Step Up
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 17.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Cauti un loc de munca? Sau poate un job ideal? Vrei sa avansezi in cariera?
    Ori esti la inceputul cariereri tale? Step Up este aici sa te ajute prin recrutare si selectie de personal profesionista si multe joburi interesante!
    Firma Step Up Professional HR Services din Timisoara ofera cu entuziasm si dedicare servicii in domeniul resurselor umane adaptate nevoilor dvs!

    Cerinte

    • Studii: studii medii/superioare (domeniul tehnic, constructii)
    • Experienta profesionala: minim 2 ani pe un post similar; abilitati de vanzare directa si negociere; excelente abilitati de utilizare a MS Office; cunoasterea limbii engleze (scris si vorbit) nivel mediu
    • Calitati personale: excelente abilitati de comunicare (scrisa si verbala) si de relationare cu clientii; capacitate de analiza si sinteza a informatiilor; persuasiune; personalitate proactiva; corectitudine; flexibilitate; initiativa; capacitate de organizare; autonomie; capacitate de lucru cu termene limita; respect si raspundere fata de valorile, regulile si politica companiei; dinamism; spirit de echipa; creativitate; atitudine pozitiva in relatiile cu ceilalti

    Responsabilitati

    • Realizarea planului anual de vanzari; intretinerea relatiilor cu clientii companiei; cresterea bazei de date; cresterea volumului vanzarilor, in limita timpului de lucru normal.
    • Realizarea de vanzari directe in zona alocata si activitati de consiliere a clientilor.â
    • Este persoana de contact pentru clientii companiei si reprezinta companiei in relatiile cu acestia.
    • Este responsabil pentru atingerea obiectivelor stabilite pentru zona alocata.
    • Vanzari zilnice si consiliere a clientilor.
    • Realizarea planului lunar si anual de vanzari.
    • Responsabil cu incasarea contravalorii facturilor emise clientilor din zona sa.
    • Construirea unei relatii stabile cu clientii existenti, astfel incat sa asigure fidelizarea acestora.
    • Atragerea permanenta de noi clienti seriosi/solvabili, cu scopul de a extinde zona noastra de acoperire geografica si pentrarea pietei cu produse si servicii competitive.
    • Contactarea clientilor direct pe santier, efectuarea de demonstratii cu produsele companiei si distribuirea materialelor informative catre clienti (pliante, brosuri, etc.).
    • Prezentarea si promovarea noilor produse si servicii, precum si a noilor oferte, fara a neglija produsele/serviciile/ofertele existente.
    • Acordarea de discounturi in functie de politica de discounturi a companiei.
    • Cooperarea activa cu celelalte departamente si directionarea clientilor catre Magazinul companiei si Serviciul clienti.
    • Responsabil cu solutionarea reclamatiilor in limita competentei sale.
    • Actualizarea bazei de date despre clienti, completarea fisei clientului si a fisei de santier.
    • Actualizarea si imbogatirea continua a nivelului de cunostinte referitoare la produsele oferite clientilor.
    • Participarea la activitatile comune, prestabilite, ale echipei de vanzari.
    • Participarea activa la un schimb permanent de experienta cu ceilalti agenti de vanzari.
    • Pregatirea si sutinerea documentatiei tehnice si a ofertei de pret in functie de cererea clientilor.

    Alte informatii

    Se ofera:
    - Masina de serviciu,
    - Laptop,
    - Telefon mobil,
    - Scule pentru demonstratii,
    - Cataloage, pliante, alte materiale.