Manager Active Senior

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Manager Active Senior active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Imobiliare - Real Estate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.11.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Profilul candidatului:

    Studii superioare juridice/ economice/ management/ tehnice – constructii;
    Vechime minima in activitate: 3 ani in proiecte complexe de tranzactii imobiliare (inchirieri, vanzari, proiecte de dezvoltare imobiliara etc.);
    Experienta de lucru cu analiza documentelor juridice aferente unei proprietati (titluri de proprietate, concesiuni, servituti, extrase de carte funciara, proiecte, autorizatii etc.);
    Experienta de lucru cu documentatii cadastrale (inclusiv intabulari, radieri, actualizari);
    Experienta in negociere;
    Cunostinte aprofundate despre piata imobiliara si portofoliul imobiliar al Grupului din Romania, inclusiv tranzactiile aferente;
    Cunostinte privind procesul de bugetare;
    Cunostinte avansate MS Office (cu accent pe Word, Excel si Power Point), Windows;
    Limba engleza la nivel avansat;
    Cursuri de negociere – de preferat;
    Cursuri de vanzari – de preferat.

    Responsabilitati

    Ce vei face:

    Acorzi suport pentru elaborarea si implementarea strategiei imobiliare, procedurilor si fluxurilor de lucru;
    Participi la segmentarea portofoliului de spatii, faci propuneri pentru inscrierea pe lista de vanzare a unor proprietati cu potential de obtinere venituri, precum si pentru adaptarea / modificarea / completarea listelor de vanzari, adaptezi / modifici / reprogramezi proiectele de vanzare daca sunt identificate situatii care afecteaza derularea acestora; propui bugetele necesare pentru implementarea si finalizarea proiectelor si urmaresti incadrarea in bugetele alocate;
    Prezinti si/sau intocmesti informari/rapoarte in termenele si conditiile solicitate. Participi la dezvoltarea si intretinerea bazei de date aferenta directiei, precum si la dezvoltarea instrumentelor de lucru necesare analizelor financiare; elaborezi prezentari ale proprietatilor imobiliare disponibile pentru vanzare si propune / implementeaza / monitorizeaza (dupa caz) strategia de comunicare si de promovare;
    Elaborezi si dezvolti portofoliul de clienti / colaboratori, identifici nevoile si solicitarile acestora si le prezinti spatiile direct sau prin intermediul colaboratorilor, actionand ca persoana de contact cu clientii sau colaboratorii si oferindu-le consultanta in vederea retentiei si pentru concretizarea unor parteneriate reciproc benefice;
    Mentii relatia cu agentiile imobiliare colaboratoare si propui masuri de optimizare / dezvoltare a retelei de agentii;
    Te implici direct in procesele de vanzare, punand la dispozitia clientilor interesati informatiile solicitate cu scopul tranzactionarii activelor; intocmesti documentatia pentru tranzactii si urmaresti pe circuitul functional obtinerea aprobarilor interne si negociezi si completezi – in limitele competentelor– contractul de vanzare, in conformitate cu aprobarile obtinute in sedintele de management, coordonand inclusiv procesul de post-contractare. Acorzi clientului cumparator suportul necesar pentru transferul definitiv al proprietatii impreuna cu toate elementele sale;
    Oferi asistenta in procesele de evaluare a proprietatilor imobiliare (dupa caz);
    Oferi consultanta pentru completarea continutului Cartii Constructiei pe portofoliul de imobile aflat in aria ta de responsabilitate;
    Te asiguri de inventarierea si arhivarea (fizica si electronica) a dosarelor aferente proprietatilor vandute, in conformitate cu cerintele legale si reglementarile interne;
    Reprezinti Directia Managementul Proprietatilor Imobiliare in diverse proiecte comune cu alte directii/divizii/entitati juridice;
    Vii cu propuneri si indeplinesti cerintele solicitate in functie de planurile de proiect;
    Transmiti in cel mai scurt timp catre seful ierarhic orice eveniment aparut si aflat in aria ta de responsabilitate.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (89)