Payroll Accountant

Angajator: Accace Romania
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.05.2020
    Scurta descriere a companiei

    CE OFERIM?

    O gama completa de servicii de consultanta si BPO multi-country.

    Punem accentul pe inovatie si exploram solutii BPO si de consultanta inteligente, care sa contribuie la succesul clientilor nostri. Expertiza, intelegerea profunda a afacerii clientului nostru, gandirea out-of-the-box si entuziasmul ne califica drept un partener de incredere pe toate planurile.

    DE CE SUNTEM DIFERITI?

    Solutii eficiente conduse de inovatie.

    Dezvoltam solutii IT pentru clientii nostri pentru a gestiona cat mai bine procesele de contabilitate, salarizare si resurse umane. De asemenea, avem experienta in livrarea de servicii multy-country, reducerea de costuri si economisirea timpului petrecut cu gestionarea unei retele de diferiti furnizori externi.


    Misiunea noastra este de a ne sprijini clientii, colegii si partenerii sa isi atinga visurile, lasand o amprenta pozitiva asupra lumii.

    Cerinte

    Ce ne dorim de la tine:

    - Sa iti placa sa lucrezi intr-o echipa, sa poti oferi ajutorul Juniorilor pentru a se dezvolta, dar sa te preocupe, in acelasi timp, si propria dezvoltare profesionala, cautand informatii noi si fiind la zi cu legislatia in vigoare
    - Sa fii o persoana responsabila si atenta la detalii
    - Sa ai o experienta de cel putin 2 ani, atat pe partea de administrare de personal, cat si pe cea de salarizare
    - Sa detii certificatul de Inspector Resurse Umane si pe cel de Inspector Salarii
    - Sa stapanesti limba engleza – nivel avansat (scris si vorbit)
    - Sa ai cunostinte avansate de Excel
    - Sa cunosti in profunzime prevederile Codului Muncii, precum si legislatia in domeniul asigurarilor sociale si de sanatate

    Responsabilitati

    - Procesarea corecta a datelor pentru clienti: calcul salarial, contributii si taxe aferente etc.
    - Inregistrarea in termenul legal a contractelor de munca, incetarilor si oricaror alte modificari ale contractului de munca in Revisal, precum si in programul de salarizare
    - Pregatirea rapoartelor si a declaratiilor obligatorii (inclusiv a reconcilierilor anuale)
    - Acordarea suportului Seniorilor sau Managerului in initierea colaborarii cu noii clienti
    - Reprezentarea clientilor in relatia cu autoritatile: ITM, casele de asigurari sociale si de sanatate etc.
    - Comunicarea cu clientii (consultanta legata de situatiile uzuale de salarizare)
    - Acordarea suportului necesar juniorilor din departament

    Alte informatii

    Ce iti oferim in schimb:

    - Salariu motivant si bonus anual in functie de performanta
    - Tichete de masa
    - Abonament medical la o clinica privata cu renume
    - Asigurare medicala pentru calatoriile in strainatate
    - Locatie centrala si flexibilitatea programului de munca
    - Home office
    - Concediu de studiu platit
    - Zile extra de concediu de odihna
    - Curs de engleza, traininguri interne, sustinere financiara pentru diverse traininguri/conferinte externe
    - Ceai, cafea si fructe la birou
    - Abonament Bookster
    - Sansa de a te dezvolta si de a lucra alaturi de colegi prietenosi, cu un puternic background profesional
    - Organizam diverse evenimente interactive care ajuta la destinderea atmosferei si la intarirea spiritului de echipa. Urmareste pagina noastra de Facebook - Accace Careers Romania - si fii parte din #accacelife!