Manager operatiuni financiare - Iasi

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Manager operatiuni financiare - Iasi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 05.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Candidatul ideal:



     



    Căutăm un manager, responsabil pentru coordonarea unei echipe din cadrul departamentului financiar din Iasi.



    Dacă sunteți o persoană riguroasă cu abilități manageriale și un nivel mediu de limbă franceză, va invităm sa faceti parte din departamentului financiar.



     



    Pentru a avea succes în această misiune, aveți nevoie de:



     



    - 3-5 ani experiență în coordonarea unor echipe cu specific financiar sau domenii conexe (contabilitate, salarizare, resurse umane, administrarea personalului, juridic, trezorerie etc.);



    - Experientă in lucrul cu KPI’s;



    - Cunoașterea limbii engleze - nivel B2;



    - Cunoașterea limbii franceze – minimum nivel B1;



    - Cunostinte din domeniul financiar/economic sau domenii conexe;



    - Adaptabilitate la diferite situații în schimbare;



    - Concentrare constantă pentru cresterea nivelului profesional individual și al echipei;



    - Abilități excelente de comunicare, perseverență și rigoare.

    Responsabilitati

    Principalele responsabilități vor fi:



     - Coordonarea echipei și activităților din cadrul departamentului financiar;



    - Motivarea membrilor echipei pentru atingerea obiectivelor;



    - Optimizarea permanentă a proceselor financiare si a costurilor ;



    - Urmărirea indicatorilor de performanță pentru optimizarea activității;



    - Pregatirea si organizarea unor planuri de activitate in cadrul departamentului;



    - Monitorizarea progreselor înregistrate și raportarea lor catre top management ;



    - Analizarea rezultatelor, pregătirea și propunerea unor planuri și strategii de lucru pentru membrii echipei.

    Alte informatii

    Beneficii:




    - Training initial si periodic specifice activitatilor financiare din cadrul companiei noastre;


    - Feed-back și coaching permanent din partea managerilor direcți;


    - Oportunități reale de a dezvolta o carieră într-un mediu profesional, împreună cu o echipă dinamică și de succes;