Manager operatiuni financiare - Iasi

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Manager operatiuni financiare - Iasi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 05.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Candidatul ideal:



     



    Căutăm un manager, responsabil pentru coordonarea unei echipe din cadrul departamentului financiar din Iasi.



    Dacă sunteți o persoană riguroasă cu abilități manageriale și un nivel mediu de limbă franceză, va invităm sa faceti parte din departamentului financiar.



     



    Pentru a avea succes în această misiune, aveți nevoie de:



     



    - 3-5 ani experiență în coordonarea unor echipe cu specific financiar sau domenii conexe (contabilitate, salarizare, resurse umane, administrarea personalului, juridic, trezorerie etc.);



    - Experientă in lucrul cu KPI’s;



    - Cunoașterea limbii engleze - nivel B2;



    - Cunoașterea limbii franceze – minimum nivel B1;



    - Cunostinte din domeniul financiar/economic sau domenii conexe;



    - Adaptabilitate la diferite situații în schimbare;



    - Concentrare constantă pentru cresterea nivelului profesional individual și al echipei;



    - Abilități excelente de comunicare, perseverență și rigoare.

    Responsabilitati

    Principalele responsabilități vor fi:



     - Coordonarea echipei și activităților din cadrul departamentului financiar;



    - Motivarea membrilor echipei pentru atingerea obiectivelor;



    - Optimizarea permanentă a proceselor financiare si a costurilor ;



    - Urmărirea indicatorilor de performanță pentru optimizarea activității;



    - Pregatirea si organizarea unor planuri de activitate in cadrul departamentului;



    - Monitorizarea progreselor înregistrate și raportarea lor catre top management ;



    - Analizarea rezultatelor, pregătirea și propunerea unor planuri și strategii de lucru pentru membrii echipei.

    Alte informatii

    Beneficii:




    - Training initial si periodic specifice activitatilor financiare din cadrul companiei noastre;


    - Feed-back și coaching permanent din partea managerilor direcți;


    - Oportunități reale de a dezvolta o carieră într-un mediu profesional, împreună cu o echipă dinamică și de succes;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    Aplica fara CV
    Iasi,

    Remote

    Vezi job-uri similare (4)