Telesales Operator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Telesales Operator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 18.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    CINE SUNTEM?

    Clientul nostru este o companie multinațională, lider mondial în domeniul Serviciilor pentru Calitatea Vieții, cu sedii în 80 de țări, 420.000 de angajați si 3 divizii de business. Activeaza de 18 ani in Romania și cel mai cunoscut serviciu pe care il ofera îl reprezintă tichetele de masa

    Responsabilitati

    CE VA TREBUI SA FACI?

    Cultura noastră este una antreprenorială (axată pe autonomie și inovație) și în același timp încurajăm echilibrul între provocările profesionale și viața personală.
    Pentru că echilibrul este important, avem program normal de lucru, de la 9:00 până la ora 17.30, cu pauza de masă inclusă. Lucrăm de luni până vineri (niciodată în weekend-uri și nici de sărbătorile legale).
    Echipa este una stabilă, unită, dinamică, unde se îmbină plăcut responsabilitățile și presiunea cu vorbe bune și glume :)

    Principalele responsabilitati sunt :
    - vânzarea prin telefon a serviciilor într-un manieră consultativă;
    - menținerea portofoliului de clienți existenți (clienții sunt persoanele juridice din România).

    Cod intern: 181017AZ