Online Community Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.


Vezi toate job-urile Online Community Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Leroy Merlin
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.10.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La LEROY MERLIN Romania, suntem o echipă unită și dedicată pentru a răspunde mai bine cerințelor și nevoilor clienților noștri și pentru a le oferi cele mai bune servicii. Asigurăm astfel o ambianță plăcută în magazin și suntem siguri că energia noastră se transmite și clienților!
    Ne place să avem cu toții același set de valori: exemplaritate, respect, generozitate, simplitate, coerenţă, performanţă şi cinste cu care ne tratăm și clienții.
    În cei 7 ani de activitate, am creat 17 magazine situate în București și în marile orașe din țară: Craiova, Ploiești, Brașov, Sibiu, Cluj, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.

    Cerinte

    • Experiență în Social Media și construirea comunităților online;
    • Creativitate și inovație în gândire;
    • Foarte bune abilități de scriere și exprimare;
    • Bune capacități de organizare;
    • Autonomie și flexibilitate;
    • Deschis și dornic sa dezvolte proiecte creative;
    • Capacitate și dorință de a lucra în echipă;
    • Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.

    Responsabilitati

    • Concepe și implementează strategia Social Media Leroy Merlin pe principalele canale - Facebook, Youtube, Instagram;
    • Gestionează planul lunar de comunicare și asigură conținutul și mesajele campaniilor dedicate canalelor de comunicare online;
    • Animă comunitățile Social Media în cadrul companiei (Facebook national si local);
    • Crează și coordonează proiecte care sa ajute la creșterea, consolidarea și loializarea clienților;
    • Asigură customer service online - raspunsul la solicitările clienților și celor care interacționează cu brandul Leroy Merlin pe canale Social Media;
    • Organizează evenimente cu influenceri și menține legătura cu ei (bloggeri, clienți, pasionați de bricolaj, utilizatori ai produselor marca proprie Leroy Merlin);
    • Realizează analize permanente privind piața de bricolaj din punct de vedere marketing online;
    • Este la curent cu cele mai noi tendințe online;
    • Este în permanentă legătură cu membrii comunităților online și offline;
    • Coordonează proiectul facem-facem la nivel de conținut, interacțiuni, acțiuni de engagemnt avand în vedere legătura cu brandul Leroy Merlin și site-ul Leroy Merlin;
    • Menține legătura cu agențiile de publicitate cu care lucrează pe diferite proiecte.

    Alte informatii

    Membră a Grupului Francez Adeo, numărul 3 mondial în piața de bricolaj, compania LEROY MERLIN România are în prezent deschise magazine în București, Craiova, Ploiești, Brașov, Cluj-Napoca, Sibiu, Constanța, Tîrgu Mureș, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea, urmând să deschidă și alte magazine în principalele orașe din țară. Magazinele LEROY MERLIN oferă clienților săi soluții pentru amenajarea spațiului, decorare, grădinărit, construcții, bricolaj. Astfel, visele fiecarui client se pot îndeplini grație prețurilor accesibile și diversității produselor.
    LEROY MERLIN susține platforma comunitara online FACEM-FACEM pusă la dispoziția tuturor pasionaților de bricolaj, construcții, decorațiuni și grădinărit. La Leroy Merlin reușita fiecărui membru al companiei contribuie la reușita companiei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI, Ilfov,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (49)