SUPORT TEHNIC

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Top Factoring active.


Vezi toate job-urile SUPORT TEHNIC active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Top Factoring
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Top Factoring is a member of Intrum, the industry-leading provider of Credit Management Services with a presence in 23 markets in Europe. Intrum helps companies prosper by offering solutions designed to improve cash flows and long-term profitability and by caring for their customers. To ensure that individuals and companies get the support they need to become free from debt is one important part of the company’s mission. Intrum has more than 8,000 dedicated and empathetic professionals who serve more than 100,000 companies across Europe. In the 12 months ending March 2017, pro-forma revenues amounted to SEK 12.9 billion. Intrum is headquartered in Stockholm, Sweden and the Intrum share is listed on the Nasdaq Stockholm exchange. For further information, please visit www.intrum.com

    Cerinte

    - Cunostinte medii hardware (PC);
    - Cunostinte peste medie a sistemului de operare Windows (accent pe Windows XP si Windows 7) si abilitati de rezolvare a problemelor uzuale;
    - Cunoastere peste medie a pachetului Microsoft Office si abilitati de rezolvare a problemelor uzuale;
    - Cunostinte medie de retelistica (LAN);
    - Limba ENGLEZA la nivel avansat;
    - Atitudine orientata spre client, capacitate buna de relationare prin intermediul telefonului, in scris si personal;
    - Comunicare si lucru in echipa.

    Responsabilitati

    - Preia telefonic, prin intermediul e-mail-ului sau prin alte sisteme specifice semnalarile clientilor referitoare la incidente aparute;
    - Asigura suportul tehnic de la distanta sau in persoana;
    - Analizeaza si rezolva incidentele semnalate in limita competentelor stabilite;
    - Mentine contactul cu clientul si celelalte parti implicate in rezolvarea incidentelor pana la solutionarea acestora;
    - Actioneaza ca suport tehnic pentru inginerii de sistem;
    - Monitorizeaza si raporteaza incidentele si problemele semnalate, propune solutii pe termen mediu si lung;
    - Contribuie la verificarea si actualizarea documentatiei referitoare la solutiile tehnice si procedurile de lucru.