Processes and Support Officer
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile KRUK Romania active.Vezi toate job-urile Processes and Support Officer active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | KRUK Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.02.2018 |
Remote work: | On-site |
KRUK Romania este companie membră a Grupului KRUK, liderul pieței de management al creanțelor din zona Europei Centrale. KRUK România a luat fiinţă la începutul anului 2007. Cele două linii principale de business sunt recuperarea creanțelor cesionate și colectarea creanțelor externalizate de partenerii de afaceri. Compania este specializată în gestionarea completă a creanţelor și oferă servicii de recupere atât a creanţelor instituţiilor financiare, cât şi ale marilor clienţi corporativi. KRUK România gestionează portofolii de creanţe provenind de la bănci, companii de leasing, operatori de telefonie fixă şi mobilă, operatori de televiziune prin cablu, furnizori de platforme digitale, furnizori de utilităţi, precum şi de la companii producătoare de bunuri de larg consum.
Cerinte
Esti persoana pe care o cautam, daca:
- Poti comunica in limba engleza la un nivel mediu
- Ai cunostinte de operare calculator la un nivel avansat- Office Package – Excel(nivel bun)
- Ai abilitati de comunicare, negociere, diplomatie
- Ai capacitate de auto-organizare si esti punctual
- Ai experienta pe realizare de rapoarte activitate
- Ai capacitate de analiza si sinteza
- Ai o atitudine pozitiva
- Esti atent la detalii
- Poti lucra atat independent cat si in echipa
- Esti orientat catre client si tolerant cu oamenii
Principalele sarcini ale Processes and Support Officer vor fi:
- Urmarirea activitatii echipei de agenti de colectare debite pe teren, din perspectiva respectarii procedurilor si proceselor stabilite intern si oferirea de feedback superiorului cu privire la rezultatele acesteia;
- Furnizarea de solutii eficiente pentru respectarea procedurilor interne;
- Intocmirea si inregistrarea documentelor fizice/online a Departamentului de colectare pe teren
- Mentinerea legaturilor cu celelalte departamente din companie in vederea atingerii obiectivelor setate Departamentului de colectare pe teren;
- Efectuarea de analize a activitatii in vederea mentinerii si cresterii eficientei;
- Oferirea de suport prin e-mail dar si telefonic agentilor de teren privind activitatile zilnice.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Financial Analyst-Planning and Controlling Aplica fara CV | |
Senior Internal Auditor - Risk Management Aplica fara CV | |
Jr. Support Officer - back office (perioada determinata) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (113) |
Raporteaza eroarea la