Processes and Support Officer

Angajator: KRUK Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    KRUK Romania este companie membră a Grupului KRUK, liderul pieței de management al creanțelor din zona Europei Centrale.  KRUK România a luat fiinţă la începutul anului 2007. Cele două linii principale de business sunt recuperarea creanțelor cesionate și colectarea creanțelor externalizate de partenerii de afaceri. Compania  este specializată în gestionarea completă a creanţelor și oferă servicii de recupere atât a creanţelor instituţiilor financiare, cât şi ale marilor clienţi corporativi. KRUK România gestionează portofolii de creanţe provenind de la bănci, companii de leasing, operatori de telefonie fixă şi mobilă, operatori de televiziune prin cablu, furnizori de platforme digitale, furnizori de utilităţi, precum şi de la companii producătoare de bunuri de larg consum.

    Cerinte

    Esti persoana pe care o cautam, daca:

    - Poti comunica in limba engleza la un nivel mediu
    - Ai cunostinte de operare calculator la un nivel avansat- Office Package – Excel(nivel bun)
    - Ai abilitati de comunicare, negociere, diplomatie
    - Ai capacitate de auto-organizare si esti punctual
    - Ai experienta pe realizare de rapoarte activitate
    - Ai capacitate de analiza si sinteza
    - Ai o atitudine pozitiva
    - Esti atent la detalii
    - Poti lucra atat independent cat si in echipa
    - Esti orientat catre client si tolerant cu oamenii

    Responsabilitati

    Principalele sarcini ale Processes and Support Officer vor fi:

    - Urmarirea activitatii echipei de agenti de colectare debite pe teren, din perspectiva respectarii procedurilor si proceselor stabilite intern si oferirea de feedback superiorului cu privire la rezultatele acesteia;
    - Furnizarea de solutii eficiente pentru respectarea procedurilor interne;
    - Intocmirea si inregistrarea documentelor fizice/online a Departamentului de colectare pe teren
    - Mentinerea legaturilor cu celelalte departamente din companie in vederea atingerii obiectivelor setate Departamentului de colectare pe teren;
    - Efectuarea de analize a activitatii in vederea mentinerii si cresterii eficientei;
    - Oferirea de suport prin e-mail dar si telefonic agentilor de teren privind activitatile zilnice.