Financial Claims with FRENCH

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Financial Claims with FRENCH active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    - Customer service mentality;

    - Channel Business knowledge;

    - Advanced English and French;

    - Excellent communication and training skills;

    - Ability to handle conflict situations;

    - Problem solving abilities;

    - Team player, networking capabilities;

    - Good organization skills, structured approach;

    - Ability to prioritize workload based on business and team needs;

    - Quality awareness;

    - Ability to manage high volume of work with accuracy.

    Responsabilitati


    - Manage and coordinate any Claims scheduling/prioritization requests with the supply chain organizations to meet partner expectations;

    - Conduct regular operational reviews (current status and issues) with Partner Operational staff;

    - Provide daily operational support to Partners via telephone and e-mail – be easy to reach;

    - Manage the daily interaction with the Transaction Processing Center, find solutions to queries and issues raised and provide coaching and training as needed;

    - Ensure that agreed service levels are met;

    - Manage the claims processes. Ensure resolution of all channel financial claims;

    - Be first entry point for the Partners regarding claims/disputes;

    - Deal with all written or verbal requests from the partners (inquiries, complaints, etc);

    - Provide partners with solutions when problems arise;

    - Use own judgment to escalate issues at the right time and to the correct owner.