Financial Claims with FRENCH

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Financial Claims with FRENCH active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    - Customer service mentality;

    - Channel Business knowledge;

    - Advanced English and French;

    - Excellent communication and training skills;

    - Ability to handle conflict situations;

    - Problem solving abilities;

    - Team player, networking capabilities;

    - Good organization skills, structured approach;

    - Ability to prioritize workload based on business and team needs;

    - Quality awareness;

    - Ability to manage high volume of work with accuracy.

    Responsabilitati


    - Manage and coordinate any Claims scheduling/prioritization requests with the supply chain organizations to meet partner expectations;

    - Conduct regular operational reviews (current status and issues) with Partner Operational staff;

    - Provide daily operational support to Partners via telephone and e-mail – be easy to reach;

    - Manage the daily interaction with the Transaction Processing Center, find solutions to queries and issues raised and provide coaching and training as needed;

    - Ensure that agreed service levels are met;

    - Manage the claims processes. Ensure resolution of all channel financial claims;

    - Be first entry point for the Partners regarding claims/disputes;

    - Deal with all written or verbal requests from the partners (inquiries, complaints, etc);

    - Provide partners with solutions when problems arise;

    - Use own judgment to escalate issues at the right time and to the correct owner.