Specialist Integrare Furnizori

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist Integrare Furnizori active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este unul dintre cele mai importante lanturi comerciale, locul 11 în lume, prezent în 17 tari, cu peste 3.700 magazine si aproape 350.000 de angajati.

    Primul magazin din tara noastra a fost deschis la 7 noiembrie 2006, în cartierul Titan, iar în prezent Auchan România numără 33 de hipermarketuri, o retea de magazine MyAuchan si 10.000 de angajati.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivati, implicati, responsabili si ambitiosi.Daca iti doresti sa activezi intr-un mediu de lucru civilizat si colegial, cu numeroase posibilitati de implinire profesionala, trimite CV-ul direct pe acest site sau creaza-ti cont pe site-ul www.auchan.ro, sectiunea Cariera.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic
    Cunostinte utilizare MS OFFICE (Excel, Word, PowerPoint)
    Abilitati de comunicare, spirit de organizare, adaptabilitate, eficienta, performanta in munca si orientare catre rezultat
    Experienta in retail minim 2ani
    Limba engleza - nivel mediu

    Responsabilitati

    Cooperareaza cu achizitorii pentru a centraliza informatii despre furnizori
    Intocmeste analiza structurala a furnizorilor (ex: gama articole, cifra de afaceri, locatie etc)
    Analizeaza livrarile facute de furnizori
    Pregateste anexele logistice, urmareste obtinerea semnaturilor necesare pentru incheierea contractelor
    Participa, la solicitarea supervizorului, in proiecte sau activitati intra si interdepartamentale, cu caracter temporar, in functie de rolul si competentele sale, pentru a contribui la realizarea obiectivelor echipei
    Asigura suportul pentru solutionarea problemelor operationale in relatia cu furnizorii
    Emite, claseaza si arhiveaza diferitele documente si dosare
    Gestioneaza indicatorii de rentabilitate ai departamentului
    Gestioneaza agenda comuna si programul de intalniri ale achizitorilor pentru planificarea salilor de negociere si pentru primirea furnizorilor, cand este cazul

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Auchan Retail Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Auchan Retail Romania >>