Specialist Integrare Furnizori
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.Vezi toate job-urile Specialist Integrare Furnizori active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Auchan Retail Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.11.2017 |
Remote work: | On-site |
Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.
Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.
Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.
Studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic
Cunostinte utilizare MS OFFICE (Excel, Word, PowerPoint)
Abilitati de comunicare, spirit de organizare, adaptabilitate, eficienta, performanta in munca si orientare catre rezultat
Experienta in retail minim 2ani
Limba engleza - nivel mediu
Cooperareaza cu achizitorii pentru a centraliza informatii despre furnizori
Intocmeste analiza structurala a furnizorilor (ex: gama articole, cifra de afaceri, locatie etc)
Analizeaza livrarile facute de furnizori
Pregateste anexele logistice, urmareste obtinerea semnaturilor necesare pentru incheierea contractelor
Participa, la solicitarea supervizorului, in proiecte sau activitati intra si interdepartamentale, cu caracter temporar, in functie de rolul si competentele sale, pentru a contribui la realizarea obiectivelor echipei
Asigura suportul pentru solutionarea problemelor operationale in relatia cu furnizorii
Emite, claseaza si arhiveaza diferitele documente si dosare
Gestioneaza indicatorii de rentabilitate ai departamentului
Gestioneaza agenda comuna si programul de intalniri ale achizitorilor pentru planificarea salilor de negociere si pentru primirea furnizorilor, cand este cazul
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist Relatii Furnizori (entry level) - Hibrid Hybrid | |
Specialist achizitii Aplica fara CV | |
Specialist Logistica (RO e-Transport) (f/m) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (59) |
Raporteaza eroarea la