Specialist Integrare Furnizori

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist Integrare Furnizori active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este unul dintre cele mai importante lanturi comerciale, locul 11 în lume, prezent in 16 tari, cu peste 900 hipermarketuri si aproape 330.000 de angajati. Auchan Retail detine si alte canale de retail: supermarketuri, proximitate si comert online.

    Primul magazin din tara noastra a fost deschis la 7 noiembrie 2006, in cartierul Titan, iar in prezent Auchan Romania numara 33 de hipermarketuri si 10.000 de angajati.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic
    Cunostinte utilizare MS OFFICE (Excel, Word, PowerPoint)
    Abilitati de comunicare, spirit de organizare, adaptabilitate, eficienta, performanta in munca si orientare catre rezultat
    Experienta in retail minim 2ani
    Limba engleza - nivel mediu

    Responsabilitati

    Cooperareaza cu achizitorii pentru a centraliza informatii despre furnizori
    Intocmeste analiza structurala a furnizorilor (ex: gama articole, cifra de afaceri, locatie etc)
    Analizeaza livrarile facute de furnizori
    Pregateste anexele logistice, urmareste obtinerea semnaturilor necesare pentru incheierea contractelor
    Participa, la solicitarea supervizorului, in proiecte sau activitati intra si interdepartamentale, cu caracter temporar, in functie de rolul si competentele sale, pentru a contribui la realizarea obiectivelor echipei
    Asigura suportul pentru solutionarea problemelor operationale in relatia cu furnizorii
    Emite, claseaza si arhiveaza diferitele documente si dosare
    Gestioneaza indicatorii de rentabilitate ai departamentului
    Gestioneaza agenda comuna si programul de intalniri ale achizitorilor pentru planificarea salilor de negociere si pentru primirea furnizorilor, cand este cazul