Asistent Controlor de Gestiune (Servicii Centrale)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent Controlor de Gestiune (Servicii Centrale) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este unul dintre cele mai importante lanturi comerciale, locul 11 în lume, prezent în 17 tari, cu peste 3.700 magazine si aproape 350.000 de angajati.

    Primul magazin din tara noastra a fost deschis la 7 noiembrie 2006, în cartierul Titan, iar în prezent Auchan România numără 33 de hipermarketuri, o retea de magazine MyAuchan si 10.000 de angajati.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivati, implicati, responsabili si ambitiosi.Daca iti doresti sa activezi intr-un mediu de lucru civilizat si colegial, cu numeroase posibilitati de implinire profesionala, trimite CV-ul direct pe acest site sau creaza-ti cont pe site-ul www.auchan.ro, sectiunea Cariera.

    Cerinte

    Studii superioare economice
    Cunostinte operare Excel, Access, Power Point
    Atentie la detalii, corectitudine, rigurozitate, usurinta de a lucra cu cifrele
    Capacitate de organizare
    Excelente abilitati de comunicare si colaborare atat in echipa cat si transversal
    Buna capacitate de gestionare a timpului si de respectare a termenelor limita

    Responsabilitati

    Asigura respectarea conditiilor comerciale contractuale si emiterea corecta a facturilor de servicii, cu respectarea termenelor de facturare
    Verifica conformitatea informatiilor furnizate in cadrul departamentului cu datele introduse in sistemul informatic in ceea ce priveste emiterea facturilor de servicii
    Ofera suport achizitorilor cu privire la introducerea corecta a informatiilor din anexa comerciala in sistemul informatic
    Analizeaza diferentele de pret din facturile de marfa si facturile de discount si modificarile tarifare
    Mentine legatura cu furnizorii in vederea respectarii conditiilor comerciale contractuale
    Emite, claseaza si arhiveaza diferite documente si dosare, electronic si fizic

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Auchan Retail Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Auchan Retail Romania >>