Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistent Controlor de Gestiune (Servicii Centrale)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.Vezi toate job-urile Asistent Controlor de Gestiune (Servicii Centrale) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Auchan Retail Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.11.2017 |
Remote work: | On-site |
Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.
Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.
Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.
Studii superioare economice
Cunostinte operare Excel, Access, Power Point
Atentie la detalii, corectitudine, rigurozitate, usurinta de a lucra cu cifrele
Capacitate de organizare
Excelente abilitati de comunicare si colaborare atat in echipa cat si transversal
Buna capacitate de gestionare a timpului si de respectare a termenelor limita
Asigura respectarea conditiilor comerciale contractuale si emiterea corecta a facturilor de servicii, cu respectarea termenelor de facturare
Verifica conformitatea informatiilor furnizate in cadrul departamentului cu datele introduse in sistemul informatic in ceea ce priveste emiterea facturilor de servicii
Ofera suport achizitorilor cu privire la introducerea corecta a informatiilor din anexa comerciala in sistemul informatic
Analizeaza diferentele de pret din facturile de marfa si facturile de discount si modificarile tarifare
Mentine legatura cu furnizorii in vederea respectarii conditiilor comerciale contractuale
Emite, claseaza si arhiveaza diferite documente si dosare, electronic si fizic
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Controlor gestiune - Agribusiness BUCURESTI, | |
Reprezentant vanzari B2B servicii transport Aplica fara CV | |
Controlor gestiune - Agribusiness Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (38) |
Raporteaza eroarea la