Specialist Aprovizionare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este unul dintre cele mai importante lanturi comerciale, locul 11 în lume, prezent în 17 tari, cu peste 3.700 magazine si aproape 350.000 de angajati.

    Primul magazin din tara noastra a fost deschis la 7 noiembrie 2006, în cartierul Titan, iar în prezent Auchan România numără 33 de hipermarketuri, o retea de magazine MyAuchan si 10.000 de angajati.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivati, implicati, responsabili si ambitiosi.Daca iti doresti sa activezi intr-un mediu de lucru civilizat si colegial, cu numeroase posibilitati de implinire profesionala, trimite CV-ul direct pe acest site sau creaza-ti cont pe site-ul www.auchan.ro, sectiunea Cariera.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate
    Experienta relevanta in domeniu de minim 1 an
    Limba engleza nivel mediu, limba franceza reprezinta un avantaj
    Bune cunostinte operare calculator (Microsoft Office Excel)
    Deschis, comunicativ, spirit de echipa

    Responsabilitati

    Efectueaza comenzi de marfa catre furnizori tinand cont de specificul produselor, sezonalitate si activitatile cu caracter promotional
    Mentine relatia cu furnizorii si efectuarea schimbului de informatii
    Mentine un echilibru intre rata de detentie (cat mai mare posibila) si nivelul de stoc (cat mai optim posibil)
    Gestioneaza activitatile promotionale si se asigura de emiterea comenzilor in timp util la furnizori
    Verifica periodic articolele cu termen de valabilitate scurt si ia masuri in vederea diminuarii pierderilor
    Gestioneaza fluxul de marfa optim pentru aprovizionare, chestionand periodic cel mai bun mod de livrare in functie de rulaj si sezonalitate si propune schimbari
    Verifica acuratetea datelor logistice in sistemul informatic si se asigura de corectarea acestora
    Gestionaza programul de comanda/livrare si a datelor logisitice necesare emiterii comenzilor
    Evalueaza periodic performantele furnizorilor
    Coopereaza constant cu departamentele implicate din centrala