Asistent logistica

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EBC active.


Vezi toate job-urile Asistent logistica active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: EBC
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali. La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.

    Nu uita: Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.

    Cerinte

    Compania Logiforma isi mareste echipa si este in cautarea unui nou membru pentru echipa de Logistica. Asistentul de logistica va gestiona legatura dintre Coordonatorii de teren din Franta si echipa din Romania si echipele de interimari.

    Responsabilitati

    Coordinatori de teren:

    - Comunicarea cu CDT;
    - Legatura intre CDT si comercial, intre CDT si directie, CDT si orice alt departament care vrea sa le trimita un mesaj;
    - Planificarea saptamanala a activitatilor CDT in functie de prioritatile stabilite impreuna cu Departamentul Comercial si in functie de alte criterii, precum cheltuielile implicate, km parcursi, oboseala fizica, data de Mise en Place, etc.;
    - Planificarea saptamanala a destinatiilor la care trebuie sa ajunga interimarii ce pleaca in weekendul premergator in Franta, precum si definirea unui mijloc de transport; completarea in tabelul comun de MEP;
    - Raportarea saptamanala a activitatilor CDT;
    - Redactarea lunara a deconturilor CDT.

    Masini:

    - Asigurarea masinilor societatii si urmarirea validitatii contractelor; contact cu companiile de asigurari din Franta;
    - Urmarirea validitatii si organizarea a tot ceea ce tine de ITP-urile masinilor (cautare garaj in zona, programare, cerere deviz, negociere, plata);
    - Reparatiile necesare pentru masini (cautare garaj in zona, programare, cerere deviz, negociere, plata);

    Alte informatii

    Cerințe

    - Studii superioare absolvite;
    - Experienta pe o pozitie de logistica sau de organizare activitate ;
    - Experienta intr-o companie franceza sau lucrul cu francezi nativi constituie un avantaj;
    - Limba franceza la nivel avansat;
    - Cunostinte avansate in lucrul cu Suita Office, in special Excel;
    - Persoana dinamica, deschisa catre nou si flexibila;

    Oferte (bonusuri)

    - Pachet salarial competitiv;
    - Colaborare pe termen lung;
    - Echipa dinamica si in continua dezvoltare.