Account Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Advalia Services active.


Vezi toate job-urile Account Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Advalia Services
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Advalia Services este o societate nou infiintata dar, deja furnizoare de servicii de contact center si back office pentru cele mai importante companii din Romania precum si pentru o cunoscuta firma de pariuri sportive din Italia.

    Cerinte

    • Experienta anterioara pe unul dintre rolurile: Account Manager, Key Account Manager, Sales Account Manager, Junior Account Manager sau un alt rol relevant in domeniul contact center (BPO)
    • Abilitati foarte dezvoltate de comunicare interna si externa, la toate nivelele organizatiei, pe toate pozitiile ierarhice, atat verbal cat si in scris
    • Experienta relevanta in pregatirea documentatiei pentru participarea la licitatii
    • Experienta in livrarea de solutii orientate catre client
    • Experienta relevanta in lucru cu suita office (mai ales MS Excel)
    • Abilitati dovedite de gestionare a mai multor proiecte in acelasi timp cu accent pe atentie la detalii
    • Excelente abilitati de negociere, prezentare si ascutare activa

    Responsabilitati

    • Opereaza ca punct de referinta pentru orice situatie legata de relatia cu clientii
    • Construieste si mentine relatii de durata cu clientii,
    • Defineste si negociaza cu clientii aspectele economice si contractuale ale serviciilor si produselor oferite
    • Se asigura ca sunt indeplinite in totalitate si la timp obiectivele contractuale asumate in relatia cu clientii
    • Transmite periodic (lunar si trimestrial) catre structurile interne actualizari referitoare la gradul de satisfactie al clientilor, punand accentul pe coordonarea cu structurile operative si pe rezolvarea punctelor critice
    • Studiaza aspectele organizatorice referitoare atat la propunerea de noi servicii cat si la realizarea de proiecte customizate in functie de nevoile clientilor.
    • Face previziuni ale evolutiei relatiei cu clientii in functie de indicatorii de business urmariti
    • Largeste progresiv numarul de clienti activi si extinde parteneriatul cu clientii din portofoliu, propunand noi solutii si servicii avand in vedere procesele operative ale activitatii desfasurate in cadrul societatii

    Raporteaza la Country Manager si se coordoneaza functional cu structura comerciala centrala de grup pentru strategiile de dezvoltare in ceea ce priveste cientii, pentru definirea bugetelor pe activitati, etc.