Operator Call Center- Reprezentant Tehnic

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Operator Call Center- Reprezentant Tehnic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Voluntari
  • Actualizat la: 17.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Cerinte :

    - Studii medii

    - Abilitati de comunicare si negociere

    - Rezistenta la stres

    Responsabilitati

    ATRIBUTIILE SI RESPONSABILITATILE POSTULUI

    Preluarea apelurilor clientilor in vederea identificarii si solutionarii problemelor tehnice ale acestora,
    Este responsabil de acordarea suportului tehnic telefonic si prin email pentru produsele companiei;
    Raspunde la orice intrebari ale clientilor in masura cunoasterii informatiilor solicitate sau transmite solicitarea catre persoanele competente;
    Urmareste modul de solutionare al fiecarei solicitari pana la rezolvarea completa a acesteia sau pana la predarea catre o alta persoana raspunzatoare.
    Intocmeste si actualizeaza listele cu apeluri / solicitari / probleme cu toate detaliile necesare;
    Are o preocupare permanenta pentru asigurarea satisfactiei clientilor cu care intra in contact;

    Alte informatii

    Program de lucru de Luni pana vineri intre orele 08:00-16:00

    Activitatea se va desfasura in punctul de lucru din Pipera.

    Transport gratuit oferit din Ploiesti catre Pipera si retur.