Functionar administrativ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile TRK Professional active.


Vezi toate job-urile Functionar administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: TRK Professional
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.05.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.

    Sediul nostru din București:

    Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705

    Cerinte

    - studii superioare finalizate
    - experienta minim 2 ani intr-un departament contabilitate sau administrativ
    - atentie sporita la detalii
    - persoana bine organizata
    - experienta de lucru cu baze de date si Excel

    Responsabilitati

    - Responsabil cu administrarea amenzilor contraventionale aferente autovehiculele din flota;
    - Responsabil cu indosarierea documentelor contractuale, verificarea si urmarirea prezentei documentelor contractuale originale;
    - Responsabil cu administrarea Taxelor de Poluare (introducerea informatiilor necesare in baza de date XLS si urmarirea sumelor de refacturat);
    - Responsabil cu gestiunea inmatricularilor de vehicule noi (introducerea in Daytona a informatiilor pe fiecare vehicul);
    - Responsabil cu verificarea conformitatii Daytona - BD Production ;
    - Responsabil cu verificarea corectitudinii facturilor clienti de combustibil (clienti, sume, moneda, termene de plata) ;
    - Responsabil cu administrarea catalogului de vehicule noi Daytona (ex: update cu BD Jato, comparatii liste preturi Jato - producatori etc);
    - Responsabil cu verificare facturilor furnizori ce urmeaza a fi platite si pregatire fisierelor aferente platilor zilnice (verificare, anexe, IBAN-uri) ;
    - Responsabil cu verificarea anexelor, inregistrarea facturilor de rovignete in Navision si actualizare centralizatorului;
    - Responsabil cu verificarea facturilor sosite si neintroduse inca in sistemul informatic pe baza carora se calculeaza provizionul lunar pe Mentenanta, Pneuri, Daune.
    - Asistare in orice insarcinare temporara (ex. diverse cerinte din partea clientilor cu privire la flota lor, raportari date despre flota, etc)
    - Alte sarcini administrativ financiare la cererea directorului financiar;

    Alte informatii

    - posibilitate de dezvoltare profesionala intr-o companie internationala in continua crestere
    - salariu motivant si tichete de masa
    - acces la pachet de servicii medicale private
    - contract pe durata nedeterminata

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (26)