Functionar administrativ

Angajator: TRK Professional
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    We are a consultative partner for our clients and candidates, delivering customized solutions for both sides. Our company offers support in recruiting white collars for local and cross-border projects. Recruiting experts of TRK Professional understand the specific needs of our clients and are building strong relationships to candidates from various professions and fields.

    Cerinte

    - studii superioare finalizate
    - experienta minim 2 ani intr-un departament contabilitate sau administrativ
    - atentie sporita la detalii
    - persoana bine organizata
    - experienta de lucru cu baze de date si Excel

    Responsabilitati

    - Responsabil cu administrarea amenzilor contraventionale aferente autovehiculele din flota;
    - Responsabil cu indosarierea documentelor contractuale, verificarea si urmarirea prezentei documentelor contractuale originale;
    - Responsabil cu administrarea Taxelor de Poluare (introducerea informatiilor necesare in baza de date XLS si urmarirea sumelor de refacturat);
    - Responsabil cu gestiunea inmatricularilor de vehicule noi (introducerea in Daytona a informatiilor pe fiecare vehicul);
    - Responsabil cu verificarea conformitatii Daytona - BD Production ;
    - Responsabil cu verificarea corectitudinii facturilor clienti de combustibil (clienti, sume, moneda, termene de plata) ;
    - Responsabil cu administrarea catalogului de vehicule noi Daytona (ex: update cu BD Jato, comparatii liste preturi Jato - producatori etc);
    - Responsabil cu verificare facturilor furnizori ce urmeaza a fi platite si pregatire fisierelor aferente platilor zilnice (verificare, anexe, IBAN-uri) ;
    - Responsabil cu verificarea anexelor, inregistrarea facturilor de rovignete in Navision si actualizare centralizatorului;
    - Responsabil cu verificarea facturilor sosite si neintroduse inca in sistemul informatic pe baza carora se calculeaza provizionul lunar pe Mentenanta, Pneuri, Daune.
    - Asistare in orice insarcinare temporara (ex. diverse cerinte din partea clientilor cu privire la flota lor, raportari date despre flota, etc)
    - Alte sarcini administrativ financiare la cererea directorului financiar;

    Alte informatii

    - posibilitate de dezvoltare profesionala intr-o companie internationala in continua crestere
    - salariu motivant si tichete de masa
    - acces la pachet de servicii medicale private
    - contract pe durata nedeterminata