Asistent relatii clienti - call center service

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange active.


Vezi toate job-urile Asistent relatii clienti - call center service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Orange is the leader of the Romanian mobile telecommunications market with 10.009.003 million customers. Orange Romania is part of France Telecom - Orange, one of the world's leading telecommunications operators with over 200 million customers on five continents.

    Orange means much more than technology, mobile telephony or GSM networks. It is a brand created to make human communication simpler and to bring value to the communities where it operates. The France Telecom - Orange Group has a well-defined corporate responsibility strategy, whereby we ensure that our work is carried out responsibly. Indeed corporate responsibility lies at the core of our brand's values, which in turn represent who we are and how we do business.If you want to build the Orange experience and join a great team, send us your CV by applying online at www.orange.ro/jobs .

    Cerinte

    Daca
    • iti vine in mod natural sa-i ajuti pe ceilalti cu zambetul pe buze
    • iti face placere sa vorbesti la telefon si legi cu usurinta relatii
    • iti place sa lucrezi intr-o echipa dinamica
    • stii sa negociezi si, de obicei, reusesti sa obtii ceea ce-ti propui
    • esti spontan si pasionat de social media si zona digitala
    • esti dispus sa-ti ajuti colegii in rezolvarea situatiilor ce tin de serviciile si produsele Orange


    Atunci
    • te asteptam in echipa noastra pentru ca esti ceea ce cautam

    Responsabilitati

    Ce ar trebui sa faci?
    • sa comunici direct cu clientii prin telefon sau prin e-mail si sa le oferi informatii in legatura cu dispozitivele pe care acestia le trimit in Service-ul Orange;
    • sa efectuezi diferite schimbari pe contul clientilor, in acord cu procedurile interne;
    • sa inregistrezi solicitarile si sesizarile formulate de catre clienti;
    • sa identifici si sa oferi solutii adaptate nevoilor pe care le au clientii Orange;
    • sa tii evidenta interactiunilor si tranzactiillor pe care le efectueaza clientii in raport cu activitatea din service;
    • sa trimiti solicitarile si situatiile nerezolvate in atentia departamentelor / persoanelor implicate


    De la tine asteptam...
    • onestitate, interes si entuziasm
    • sa fii absolvent de liceu sau student
    • sa te descurci in limba engleza
    • sa stii sa editezi un text in Word pentru a trimite mailuri
    • iar de restul ne ocupam noi... :)

    Alte informatii

    Pentru inceput vrem sa stii ca...
    • iti propunem un contract de prestari servicii cu durata de 6 luni cu posibilitatea de prelungire
    • programul de lucru este in ture de luni pana sambata, cu zilele libere aferente; luni - vineri in intervalul 9:00 - 20:00, sambata: 09.00 – 17.00;
    • in Orange punem accent pe nevoia fiecaruia de a-si dezvolta cariera, iar in acest sens facilitam accesul la resurse care te fac un profesionist mai bun. De exemplu, ai abonament lunar gratuit la una dintre cele mai mari biblioteci online.
    • iti oferim un pachet corespunzator, prin care ne asiguram ca esti motivat luna de luna;
    • pentru a fi mai clari iti spunem ca pachetul presupune: salariu fix + tichete de masa + asigurare medicala + abonament telefonie mobila - voce si date