Customer Care Representative Corporate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange active.


Vezi toate job-urile Customer Care Representative Corporate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Orange
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.11.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange este ceea ce suntem si ceea ce facem, în fiecare zi
    În lume sunt peste 123 de milioane de oameni pe care îi despart distanţe, care vorbesc limbi diferite şi au moduri de viaţã diferite.

    Dar toţi au ales acelaşi lucru: sã comunice aşa cum simt, sã priveascã cu deschidere şi optimism spre viitor.

    Pe toţi îi apropie Orange, indiferent dacã trãiesc în Marea Britanie, Franţa, Elveţia, Belgia, Austria, Spania, Olanda, România , Moldova, Polonia, Slovacia, Rusia, Statele Unite ale Americii, China, Coreea, Japonia, India, Vietnam, Botswana, Camerun, Republica Dominicană, Egipt, Nigeria, Guineea Ecuatorială, Guineea Conakri, Guineea Bisau, Coasta de Fildeş, Uganda, Kenia, Republica Central Africană, Madagascar, Mali, Insulele Mauritius, Caraibe, Noua Caledonie, Reunion, Senegal, Vanuatu, India, Vietnam, Iordania, Bahrein.

    Orange este brandul sub care France Telecom furnizeazã servicii de comunicaţii mobile, Internet şi televiziune. Grupul France Telecom este unul dintre liderii mondiali în servicii de telecomunicaţii, cu peste 183 de milioane de clienti pe cinci continente.

    Creativitatea, îndrãzneala, dinamismul, deschiderea, grijă pentru detalii, consecvenţa definesc Orange în tot ce face.
    Orange înseamnã cã vom schimba tiparele şi ne vom dezvolta în continuare pentru a-ţi oferi serviciile de calitate de care ai nevoie, inovaţie şi transparenţã.

    În ceea ce facem, la Orange România, vom contura în fiecare zi mai clar ce înseamnã acest univers şi care sunt beneficiile pe care le aduce.

    Te invitãm sã experimentezi Orange şi avem încredere cã împãrtãsim aceeaşi convingere: viitorul este într-adevãr senin.

    Cerinte

    Daca..

    Esti absolvent de studii superioare/student;
    Ai abilitati operare PC;
    Cunosti limba engleza la nivel conversational
    iti vine in mod natural sa-i ajuti pe ceilalti cu zambetul pe buze
    iti face placere sa vorbesti la telefon si legi cu usurinta relatii
    iti place sa lucrezi intr-o echipa dinamica
    stii sa negociezi si, de obicei, reusesti sa obtii ceea ce-ti propui
    esti spontan si pasionat de social media
    esti dispus sa-ti ajuti colegii in rezolvarea situatiilor ce tin de serviciile si produsele Orange


    Atunci:

    • te asteptam in echipa noastra pentru ca esti ceea ce cautam

    Responsabilitati

    Ce ar trebui sa faci?

    Preluarea apelurilor primite de la clientii strategici ai companiei si rezolvarea acestora in conditiile procedurilor existente, in vederea obtinerii unui nivel ridicat de satisfactie a clientului.

    Gestionarea portofoliului de clienti Corporate:
    Preluare apeluri clienti
    Procesarea schimbarilor si reclamatiilor primite de la clienti
    Promovare servicii
    Asistenta acordata echipei Corporate
    Emiterea si trimiterea catre client a proformelor pentru achizitionarea de terminale
    Outbound calls


    Alte informatii

    Pentru inceput vrem sa stii ca...
    • iti propunem un contract Orange pe perioada determinata de 6 luni cu posibilitatea de prelungire
    • punem accent pe nevoia fiecaruia de a-si dezvolta cariera, iar in acest sens facilitam accesul la resurse care te fac un profesionist mai bun. De exemplu, ai abonament lunar gratuit la una dintre cele mai mari biblioteci online.
    • pe langa salariu fix iti oferim un pachet complex de beneficii din partea companiei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (283)