Customer Care Representative Corporate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange active.


Vezi toate job-urile Customer Care Representative Corporate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Orange
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Orange is the leader of the Romanian mobile telecommunications market with 10.009.003 million customers. Orange Romania is part of France Telecom - Orange, one of the world's leading telecommunications operators with over 200 million customers on five continents.

    Orange means much more than technology, mobile telephony or GSM networks. It is a brand created to make human communication simpler and to bring value to the communities where it operates. The France Telecom - Orange Group has a well-defined corporate responsibility strategy, whereby we ensure that our work is carried out responsibly. Indeed corporate responsibility lies at the core of our brand's values, which in turn represent who we are and how we do business.If you want to build the Orange experience and join a great team, send us your CV by applying online at www.orange.ro/jobs .

    Cerinte

    Daca..

    Esti absolvent de studii superioare/student;
    Ai abilitati operare PC;
    Cunosti limba engleza la nivel conversational
    iti vine in mod natural sa-i ajuti pe ceilalti cu zambetul pe buze
    iti face placere sa vorbesti la telefon si legi cu usurinta relatii
    iti place sa lucrezi intr-o echipa dinamica
    stii sa negociezi si, de obicei, reusesti sa obtii ceea ce-ti propui
    esti spontan si pasionat de social media
    esti dispus sa-ti ajuti colegii in rezolvarea situatiilor ce tin de serviciile si produsele Orange


    Atunci:

    • te asteptam in echipa noastra pentru ca esti ceea ce cautam

    Responsabilitati

    Ce ar trebui sa faci?

    Preluarea apelurilor primite de la clientii strategici ai companiei si rezolvarea acestora in conditiile procedurilor existente, in vederea obtinerii unui nivel ridicat de satisfactie a clientului.

    Gestionarea portofoliului de clienti Corporate:
    Preluare apeluri clienti
    Procesarea schimbarilor si reclamatiilor primite de la clienti
    Promovare servicii
    Asistenta acordata echipei Corporate
    Emiterea si trimiterea catre client a proformelor pentru achizitionarea de terminale
    Outbound calls


    Alte informatii

    Pentru inceput vrem sa stii ca...
    • iti propunem un contract Orange pe perioada determinata de 6 luni cu posibilitatea de prelungire
    • punem accent pe nevoia fiecaruia de a-si dezvolta cariera, iar in acest sens facilitam accesul la resurse care te fac un profesionist mai bun. De exemplu, ai abonament lunar gratuit la una dintre cele mai mari biblioteci online.
    • pe langa salariu fix iti oferim un pachet complex de beneficii din partea companiei.