Reprezentant relatii clienti Brasov

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.


Vezi toate job-urile Reprezentant relatii clienti Brasov active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 16.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    We want to inspire people to capture the opportunities of a digital future and build a better tomorrow. That is why we are here.

    Over 30 years ago, we made the first ever mobile phone call and sent the first SMS in Britain and have been changing the lives of billions of people ever since. We are taking 4G to the Moon and using big data for social good to intelligent transport systems and emergency drones, we are still shaking things up.

    Be part of a company which helps those who need it most. Whether teaching girls to code, providing connectivity to disaster hit areas or putting on our trainers and running for charity.

    We believe being different is good. We’re proud to offer equal opportunities regardless of race, nationality, cultural background, gender, age, marital status, sexual orientation, gender identity, disability, religious or political belief.
We can only leverage this diversity by building an inclusive culture where everyone is respected, can be themselves and strive to be their best. Your different perspectives help us to shape the future.


    The future is exciting. Ready?


    Cerinte


    Chiar daca esti in cautarea unui simplu job, in Vodafone poti dezvolta o CARIERA. Adu cu tine o atitudine pozitiva si dorinta de a invata, iar experienta o castigi alaturi de noi. Iti vom pune la dispozitie toate resursele de care ai nevoie pentru a te antrena in comunicare.


    La Vodafone, vei gasi echipa, informatiile si resursele care te vor stimula sa-ti pui in valoare cunostintele si talentul. Astfel, zi de zi iti vei depasi limitele si te vei transforma intr-un supererou capabil sa isi foloseasca puterile in satisfactia clientilor.



    Daca esti sigur ca:



    · Esti perseverent si ambitios;

    · Munca in echipa ti se pare distractiva;

    · Ai foarte bune ablitati de comunicare si relationare;

    · Esti orientat catre solutionarea problemelor clientului.



    Si ne poti convinge si pe noi ca:



    · Orice situatie este o oportunitate de a te dezvolta;

    · Poti fi reprezentantul nostru in fata clientului consumer;

    · Ai bune abilitati de lucru pe calculator (Microsoft Office);

    · Ai capacitate foarte buna de asimilare a informatiilor;

    · Ii poti explica unui strain cum sa foloseasca telefonul;

    · Ai studii liceale finalizate ( si ai obtinut si diploma de bacalaureat ).

    Responsabilitati

    Atunci vei putea:



    · Furniza informatiile solicitate de clienti privind produsele si serviciile companiei;

    · Oferi cele mai bune solutii situatiilor prin care trec clientii;

    · Construi, adapta si propune clientului o oferta de produse si servicii cu scopul de a incheia cu success procesul de vanzare/resemnare contract.

    Alte informatii


    Credem in tine, asa ca iti oferim:



    · Program de training platit ( L-V; 09:00-18:00, timp de 3-4 saptamani)

    · Program de lucru flexibil de 4,6,8 ore/zi (dupa terminarea trainingului)

    · Oferta financiara atractiva (salariu fix + comisioane)

    · Oportunitatea de a-ti incepe cariera intr-o companie multinationala

    · Un mediu de lucru in care sa te poti dezvolta personal si profesional.


    Crede si tu in tine! Hai sa fim cea mai tare echipa, in cea mai tare retea.