Secretara - Cluj Napoca

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Secretara - Cluj Napoca active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Campia Turzii
  • Cluj Napoca
  • Turda
  • Actualizat la: 13.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    Ne dorim un coleg/colega caruia sa ii placa domeniul resurselor umane:

    - entuziast, care sa comunice si sa interrelationeze cu placere
    - organizat, sa lucreze cu date, informatii, documente
    - utilizator eficient al programelor de genul: Word, Excel, Internet
    - dispus sa ajute si sa se implice in activitatile de echipa
    - sa ii placa sa contribuie cu idei, solutii, sa aiba initiativa si sa rezolve situatiile cu care se confrunta

    Sunem nerabdatori sa ii cunoastrem pe toti cei care se regasesc in descrierea de mai sus si sunt motivati de acest domeniu de activitate.

    Responsabilitati

    Sunt multe activitati si provocari carora va trebui sa le faca fata viitorul nostru coleg/colega dar in principal, rolul acestuia va fi sa:

    - sa comunice telefonic/pe e-mail/direct cu angajatii, sa raspunda solicitarilor acestora
    - sa asigure activitati de suport pentru colegii din recrutare (interviuri telefonice, programari la interviu, postare anunturi)
    - sa preia si sa transmita mesajele primite
    - sa proceseze si sa distribuie corespondenta
    - sa tina evidenta necesarului de aprovizionare si sa efectueze comenzile necesare
    - sa tina legatura cu furnizorii
    - sa tina diferite evidente, rapoarte
    - sa asigure protocolul necesar in cadrul intalnirilor
    - sa faca diferite traduceri