Web platforms support responsible

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Renault Group Romania active.


Vezi toate job-urile Web platforms support responsible active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Renault Group Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 15.11.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.



    Renault Group se află în avangarda unei mobilități care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale – Renault, Dacia, Alpine și Mobilize, și propune clienților săi soluții de mobilitate durabile și inovatoare. Prezent în peste 130 de țări și având peste 111.000 de salariați, Grupul a vândut 2,1 milioane de vehicule în 2022. Obiectivul nostru este să dezvoltăm soluțiile de mobilitate care să îi apropie pe oameni. Pregătit oricând să facă față provocărilor, atât pe șosea, cât și în competiție, Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Aceasta este centrată asupra dezvoltării de tehnologii și de servicii inedite, precum și a unei game de autovehicule competitive, echilibrate si electrificate. Preocupat de protejarea mediului înconjurător, Renault Group are ambiția de a ajunge la emisii zero de CO2 în Europa în 2040.



    În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 15.000 de profesioniști inovează și mențin standarde ridicate de profesionalism în birourile situate în București, Mioveni, Titu, Pitești și Oarja. În timp ce fiecare loc de muncă din cadrul echipei este unic, cu toții împărtășim o pasiune comună pentru mașini și provocările interesante pe care le prezintă această industrie.

    Cerinte

    In this position you need French and English at advanced level, knowledge of the Microsoft Office Package and experience in IS platforms support.
    It would also be great if you would be familiar with the following:
    The digital environment in general.
    JIRA and Confluence Tools
    Adobe Tools (AEM, Target, Social, Analytics, Campaign etc)
    Our future colleague is also:
    Autonomous in his/hers daily activity and rigorous handling of tasks.
    Able to collaborate with international stakeholders.
    Someone who comes across as pleasant, positive and polite in online communications
    An insanely curious person who keeps up with all the novelties in the digital domain.
    Client oriented.
    A proactive and enthusiastic team player.

    Responsabilitati

    We are looking for a passionate Web platforms support responsible to help us create user experiences for Renault Group digital platforms.
    In this position you will provide 1st level support to digital managers and external agencies from countries that sell Renault and Dacia brands, which have implemented Renault digital platforms.

    Some of your responsibilities:
    Respond to all support request (bugs, incidents, information or access demands) coming from digital managers form all countries who have difficulty using Renault digital platforms.
    Qualify the support request and to provide a solution and if the subject is not in your area of competence to escalate to the appropriate person.
    Follow up the subject and to insure that the stakeholder receives the answer in the appropriate time and in a useful manner.
    Update and enrich the library of solution files used by the whole support teams to answer to countries.
    Maintain and update the procedures describing the support process for platform users.
    Measure the satisfaction grading for all solved request and to propose action plans for improvements
    What do you think? Is this role made for you? Then take action and apply!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (661)