Digital Tools Support L2

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Renault Group Romania active.


Vezi toate job-urile Digital Tools Support L2 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: Renault Group Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 15.11.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.



    Renault Group se află în avangarda unei mobilități care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale – Renault, Dacia, Alpine și Mobilize, și propune clienților săi soluții de mobilitate durabile și inovatoare. Prezent în peste 130 de țări și având peste 111.000 de salariați, Grupul a vândut 2,1 milioane de vehicule în 2022. Obiectivul nostru este să dezvoltăm soluțiile de mobilitate care să îi apropie pe oameni. Pregătit oricând să facă față provocărilor, atât pe șosea, cât și în competiție, Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Aceasta este centrată asupra dezvoltării de tehnologii și de servicii inedite, precum și a unei game de autovehicule competitive, echilibrate si electrificate. Preocupat de protejarea mediului înconjurător, Renault Group are ambiția de a ajunge la emisii zero de CO2 în Europa în 2040.



    În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 15.000 de profesioniști inovează și mențin standarde ridicate de profesionalism în birourile situate în București, Mioveni, Titu, Pitești și Oarja. În timp ce fiecare loc de muncă din cadrul echipei este unic, cu toții împărtășim o pasiune comună pentru mașini și provocările interesante pe care le prezintă această industrie.

    Cerinte

    To be successful in this position, you have:
    Proficient knowledge and use of both French and English.
    Knowledge of basic web architecture and infrastructure, have knowledge of HTTP protocol (understand concepts like request and response, headers, cookies, etc.)
    Foundation on ITIL best practices and Familiarity with HTML5
    Experience in technical support on digital platforms, testing and data quality insurance.
    Ability to collect use cases and convert them into technical issues
    Confidence, communication and interpersonal skills to lead customers in urgent or critical situations

    We expect you to:
    Understand customer needs, put yourself in the customer’s shoes, and guide the customer’s expectation
    Be autonomous in your daily activity and rigorous handling of tasks.
    Be able to collaborate with international stakeholders.
    Demonstrate flexibility and determination to acquire knowledge according to the specifications of a new customer

    Responsabilitati

    We are looking for analytical and dynamic professionals with excellent organisationl skills in the role of Digital Tools Support L2 to join Digital Production Team within Renault Services Division of Renault Group in Bucharest!
    Your main mission is offering level 2 support for the commercial offer administration system available on the digital platforms of Renault Group.
    The digital pricing system sits at the core of our commercial strategy, hence your responsibilities will include:
    Verifying and documenting all data needed in the systems to ensure the correct display of the commercial offer in all the concerned sections from the digital platforms
    Perform diagnostic test on assigned issues in order to determine whether the problem is a new issue or an existing one and use the data analysis to offer technical advice or remote support or to escalade to level 3 if needed.
    Follow ticket resolution and ensure communication between local stakeholders and the managers of the central system
    Perform occurrence and impact analysis on issues and create technical specifications for development team or IT application evolution teams respecting data quality standards and the requirements of each country
    Ensure communication with digital and tariff manages for bug fixing, information, documentation, evolution and training requests with the respect of the support procedures and SLA
    Creating, publishing and communicating the necessary documentation (guidelines and tutorials) for the local price managers of each country.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (73)