Analist date Ancheta Satisfactie Client

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Grup Renault Romania active.


Vezi toate job-urile Analist date Ancheta Satisfactie Client active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Angajator: Grup Renault Romania
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 15.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Grup Renault Romania

    Pasiunea este motorul Grupului Renault. Din pasiune pentru masini si pentru oameni avem astazi in Romania o gama completa de activitati prin care ii oferim fiecarui client vehiculul potrivit. Sa te alaturi Grupului Renault Romania inseamna sa iti poti pune amprenta in oricare dintre etapele de dezvoltare ale unui vehicul: design, proiectare, testare, fabricaţie, logistică, vânzare, post vânzare şi finanţare. Sa faci parte din echipa noastra inseamna sa participi la crearea vehiculului viitorului.

    Cerinte

    - Studii superioare tehnice sau studii superioare si o bogata cultura in domeniul automobilului;
    - Competente informatice MS Office, in special Excel nivel mediu (grafice, formule, grafice) si PowerPoint;
    - Cunostinte de Statistica;
    - Cunoasterea aplicatiilor BVM si SIM reprezinta un avantaj;
    - Experienta in gestionarea si analiza bazelor de date;
    - Engleza: nivel mediu; Franceza : nivel mediu;
    - Metoda, rigoare, reactivitate;
    - Bune abilitati de comunicare si relationare, adaptare la interlocutori si la situatii variate;
    - Lucrul in contact cu clienti internationali, lucrul in transversal;
    - Flexibilitate, disponibilitate.

    Responsabilitati

    - Valideaza codificarea nemultumirilor/ reclamatiilor/ plangerilor clientilor, facute de institutul abilitat sa realizeze anchete;
    - Verifica clasificarea nemultumirilor/ reclamatiilor/ plangerilor clientilor, conform grilei interne;
    - Dezvolta, imbogateste fisele client, pentru studiile de satisfactie client. Pentru fiecare cod VIN al autovehiculului, realizeaza corespondenta cu specificitatile vehiculului;
    -Realizeaza graficele Overall Opinion (OaO). Pregateste datele impreuna cu pilotul din Corporate (mail, urmarire receptie fisiere).