Inginer suport tehnic piese Nissan

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Grup Renault Romania active.


Vezi toate job-urile Inginer suport tehnic piese Nissan active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Grup Renault Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 15.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Grup Renault Romania

    Pasiunea este motorul Grupului Renault. Din pasiune pentru masini si pentru oameni avem astazi in Romania o gama completa de activitati prin care ii oferim fiecarui client vehiculul potrivit. Sa te alaturi Grupului Renault Romania inseamna sa iti poti pune amprenta in oricare dintre etapele de dezvoltare ale unui vehicul: design, proiectare, testare, fabricaţie, logistică, vânzare, post vânzare şi finanţare. Sa faci parte din echipa noastra inseamna sa participi la crearea vehiculului viitorului.

    Cerinte

    - Buna cunoastere a domeniului/mediului auto si a retelei service;
    - Bune cunostinte de limba engleza, limba franceza constituie avantaj;
    - Autonomie si organizare, orientare catre detalii;
    - Bune abilitati de comunicare, atitudine orientata catre client;
    - Capacitate de lucru atat individual, cat si in echipa;
    - Capacitate de a lucra transversal intr-un mediu cultural diversificat.

    Responsabilitati

    - Asigură asistență tehnică de nivel 2 Techliner-ilor Nissan din Europa și alte regiuni, precum si altor producători de automobile pentru vehicule produse de Nissan în Europa;
    - Asigură asistență tehnică nivel 2 pentru toate subiectele referitoare la diagnostic și documentație tehnică piese de schimb, atât pentru Techliner-ii Nivel 1 Nissan din Europa, cât și pentru Techliner-ii Nivel 2 Nissan din alte regiuni sau alți producători de automobile (pentru vehicule produse de Nissan în Europa);
    - Rezolvă cererile de suport tehnic legate de: informații repere/referințe piese de schimb, erori în catalogul de piese de schimb, aplicabilitatea pieselor de schimb, întrebări legate de interschimbabilitatea sau indisponibilitatea pieselor de schimb, atât pentru Techliner-ii Nivel 1 Nissan din Europa, cât și pentru Techliner-ii Nivel 2 Nissan din alte regiuni sau alți producători de automobile (pentru vehicule produse de Nissan în Europa).