Administrator gestiune

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad România active.


Vezi toate job-urile Administrator gestiune active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Otopeni
  • Actualizat la: 06.11.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    -Cunostinte operare program de gestiune;
    -Experienta in domeniu;
    -Ideal cu atestat de stivuitorist.

    Responsabilitati

    -Asigurarea gestiunii stocului de marfa;
    -Operarea in stoc a miscarilor de marfa in programul de gestiune Smartis;
    -Pastrarea documentelor justificative legate de stocuri;
    -Efectuarea anuala a inventarului stocului de marfa;
    -Organizarea spatiului in vederea depozitarii articolelor pe comenzi;
    -Introducerea marfii in stoc in baza documentelor de intrare;
    -Verificarea documentelor la introducerea N.I.R.-ului si semnalarea eventualelor neconcordante;
    -Aranjarea produselor pe rafturi, pe fiecare comanda in parte;
    -Verificarea periodica a stocurilor din magazin.

    Alte informatii

    -Salariu atractiv;
    -Se asigura transport pe traseul Drumul Taberei-Giulesti-Piata Presei Libere-Otopeni, punctul de lucru fiind in Otopeni.
    -Program de lucru: 8:00- 17:00 (o ora pauza), Luni-Vineri.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,