Internal Sales and Order Processing Speialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Internal Sales and Order Processing Speialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 12.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - Studii superioare, de preferat economice sau studii tehnice
    - Abilitati de comunicare
    - Cunostinte temeinice de Office, in special Excel si PowerPoint
    - Anterior sa fi lucrat cu programul SAP constituie un avantaj
    - Capacitate de concentrare si atentie la detalii
    - Abilitate de a gestiona mai multe sarcini in paralel
    - Persoana pro-activa, comunicativa, sociabila
    - Dorinta si capacitate de invatare rapida
    - Disponibilitate pentru deplasari externe la programele de initiere si training
    - Experienta de 3-5 ani intr-o pozitie similara (relatii cu clientii)


    Activitatile de baza:
    - Întocmește și actualizează baza de date client
    - Inregistraree comenzi si urmarirea atenta a derularii intregului proces de la transmiterea comenzii pana la livrare si facturare la client
    - Acordă asistenta clienților si potențialilor clienți prin raspunsuri prompte la telefon sau e-mail in limita competentelor sale
    - Comunicare frecventa cu unitatile de productie ale companiei si cu depozitul regional al companiei
    - Suport tehnic de baza pentru reprezentantii tehnici de vanzari
    - Inregistrarea, transmiterea si urmarirea rezolvarii reclamatiilor primite de la clienti

    Responsabilitati

    - Intocmeste si actualizeaza baza de date client
    - Inregistrare comenzi si urmarirea atenta a derularii intregului proces de la
    transmiterea comenzii pana la livrare si facturare la client
    - Acorda asistenta clienților si potențialilor clienți prin raspunsuri prompte la telefon
    sau e-mail in limita competentelor sale
    - Comunicare frecventa cu unitatile de productie ale companiei si cu depozitul
    regional al companiei
    - Suport tehnic de baza pentru reprezentantii tehnici de vanzari
    - Inregistrarea, transmiterea si urmarirea rezolvarii reclamatiilor primite de la clienti