Expeditor international

Angajator: VIVRE DECO
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    We are an online retailer specialized in Home & Lifestyle, operating in 8 markets: Romania, Bulgaria, Hungary, Croatia, Poland, Slovakia, Slovenia and the Czech Republic, with a team of ca. 200 people: buyers, content producers, developers, marketers, operations and logistics. Our mission is to be the leading destination for home & lifestyle shopping and inspiration in CEE.

    Cerinte

    Candidatul ideal

    Suntem in cautarea unor colegi pasionati de transporturi internationale pentru a se alatura echipei de Logistica.
    Aptitudini necesare:
    - Abilitati de comunicare si planificare
    - Flexibilitate si abilitati de lucru in echipa
    - Capacitate de multi tasking
    - Rezistenta la stres
    - Proactivitate

    Cunostinte necesare:
    - Studii superioare finalizate (preferabil in domenii precum: transporturi, tehnic sau economic);
    - Limba engleza: cel putin nivel mediu;
    - Experienta relevanta in domeniu (organizare de transporturi rutiere internationale; formalitati vamale de import; transporturi multi-modale;
    - Experienta cu furnizori/transportatori/operatori logistici internationali reprezinta un avantaj);
    - Cunostinte operare pachet Microsoft Office - Excel (mediu-avansat).

    Responsabilitati

    - Opereaza in sistemul informatic al companiei statusurile pentru comenzile de achizitii;
    - Identifica solutiile optime (rute/grupaje/furnizori) pentru transportul marfurilor de la furnizor la depozit (cost/time efficiency) prin intermediul partenerilor agreati;
    - Verifica/modifica/lanseaza comenzile de transport catre furnizorii de transport si urmareste concretizarea/ anularea/ modificarea acestora impreuna cu coordonatorul de transport;
    - Completeaza si pastreaza acuratetea bazei de date aferenta transporturilor in sistemul informatic;
    - Ghideaza transportatorii si verifica zilnic statusul tranzitelor in acelasi timp pastrand baza de date actualizata;
    - Se asigura de primirea si conformitatea documentelor aferente formalitatilor vamale de import/export;
    - Asigura suport pentru efectuarea formalitatilor vamale colaborand cu partile implicate: departamentele interne ale companiei, coordonator de transport, comisionar vamal, transportator;
    - Asigura suport pentru operatiunile de expeditie prin sistem de tip curierat;
    - Urmareste primirea si arhivarea documentelor de transport (facturi, CMR-uri, avize etc.).

    Alte informatii

    -Pachet salarial motivant;
    -Posibilitati de dezvoltare, cursuri;
    -Contract de munca, perioada nedeterminata;
    -Program: 8 ore pe zi. De luni pana vineri, 9.00-18.00 incluzand pauza de masa;
    -Abonament medical la unul dintre furnizorii de top de servicii medicale private din Bucuresti;
    -Mediu de lucru tanar, multicultural, informal si agil;
    -Proces de recrutare transparent si orientat pe feedback, pentru a fi de folos candidatului in dezvoltarea profesionala.

    Localizare:
    Suntem localizati intr-una dintre cele mai neconventionale zone de afaceri ale Bucurestiului: Sudul. Vei avea parte de un peisaj diversificat pe drum si mult mai putine aglomerari in trafic decat oriunde in alta parte...
    Adresa birouri si depozite: Soseaua Giurgiului Nr.321, Sector 4 (Zona Garii Progresului).
    Transport in comun cu autobuzele 116/216/202; tramvaiul 7 sau 25 - in directia Gara Progresului, la capat de linie.

    Te invitam sa cunosti activitatile din cadrul departamentului si sa aplici online prin upload al CV-ului tau, oferindu-ne cat mai multe informatii despre tine referitor la disponibilitate si experienta profesionala anterioara, pe cariere.vivre.ro