Customer Care Officer

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Relatii Publice
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    Candidatul ideal:

    - Studii medii finalizate cu diploma bacalaureat;
    - Experienta de aproximativ 9 - 12 luni pe un post similar in relationarea directa cu clientii constituie un avantaj;
    - Abilitati comunicare, organizare si atentie la detalii;
    - Persoana proactiva, deschisa, pozitiva, prietenoasa;
    - Limba engleza la nivel mediu;
    - Cunostinte medii de operare PC: Microsoft Office: Word, Excel;
    - Capacitate de invatre rapida si adaptare reapida la un mediu de lucru dinamic.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - Asigura comunicarea cu clientii prin toate mijloacele de comunicare disponibile: e-mail, telefon, fata in fata;
    - Indentificarea corecta a nevoilor clientior;
    - Furnizeaza informatii generale: produse, servicii aditionale, preturi, date tehnice sau personalizate;
    - Furnizeaza solicitantilor date specifice, corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a aplicatiilor interne de lucru;
    - Inregistreaza solicitarile si reclamatiile clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice;
    - Opereaza comenzile si facturile in sistemul si aplicatiile interne ale companiei.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Tichete de masa in valoare de 15 lei
    - Decont transport in limita sumei de 150 lei net/luna
    - Servicii medicale gratuite, la o luna de la angajare, la una din urmatoarele Clinici Private de Sanatate: Regina Maria, Medlife, Medicover.
    - 15% reducere la orice produs cumparat, la o luna de la data angajarii
    - Asigurare de sanatate:
    - Salariu motivant
    - Posibilitati reale de promovare