Teamleader vanzari prin telefon Constanta

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Constanta
  • Actualizat la: 19.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Suntem membri Liberty Global, liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu. Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România! Detalii pe www.upc.ro.

    Cerinte

    Cunostinte foarte bune legate de industria de telecomunicatii;
    Cunostinte foarte bune in domeniul vanzarilor;
    Abilitati excelente de comunicare, leadership si motivare;
    Aptitudini de planificare si organizare;
    Experienta de cel putin 2 ani in vanzari sau pe o pozitie similara;
    Experienţă în domeniul comunicatiilor prin cablu si/sau comunicatiilor electronice este un avantaj;
    Limba engleza la nivel avansat;
    Orientare catre client si rezultate;
    Integritate si incredere.

    Responsabilitati

    Organizeaza si gestioneaza activitatea de vanzari prin telefon, stabileste indicatori de performanta, proceduri de lucru si raportare specifice activitatii de care raspunde, pentru monitorizarea si atingerea obiectivelor de vanzari;
    Asigura suportul de specialitate (materiale de training, instrumente de vanzare si raportare specifice, etc) necesar activitatii de vanzare si atingerea targetului;
    Formeaza si dezvolta echipa de vanzari prin telefon, stabileste obiectivele si evalueaza performanta, colaboreaza eficient cu celelalte canale de vanzare si departamente;
    Asigura raportarea periodica cu privire la activitatile si rezultatele vanzarilor prin telefon, analizeaza activitatea si rezultatele obtinute si propune planuri de actiune pentru realizarea si depasirea obiectivelor de vanzari;
    Stabileste indicatorii de performanta pentru angajatii din echipa si asigura evaluarea lor in conformitate cu politica si standardele de evaluare stabilite la nivel de companie. Isi motiveaza echipa si ofera feedback constant.