Business Analyst - Entry Level

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    Studii:
     Studii superioare, preferabil economice.

    Experienta in munca:
     Cel putin 1 an de experienta in prelucrarea bazelor de date si a analizelor statistice.

    Cuostinte, Aptitudini & Abilitati:
     Foarte bune cunostinte de operare Microsoft Office (Excel, Access, Power Point);
     Bune abilitati de analiza si sinteza;
     Abilitatea de a consolida, analiza si interpreta datele prelucrate;
     Atentie la detalii si minutiozitate in analiza si prelucrare;
     Initiativa;
     Abilitatea de a lucra independent si in echipa;
     Orientare catre rezultate;
     Orientare catre client;
     Bune abilitati de comunicare si prezentare;
     Limba engleza – nivel mediu.

    Responsabilitati

     Este responsabil cu calculul comisioanelor de vanzari pentru canalele de vanzari interne si externe conform schemelor de comisionare aprobate pentru fiecare canal;
     Efectueaza periodic sau la cerere rapoarte privind comisioanele de vanzari ale Diviziilor si Directiilor de Vanzari, in termenele stabilite, asigurandu-se ca sursele informatiilor sunt corecte;
     Consiliaza structurile de suport vanzari, conform solicitarilor acestora si isi informeaza superiorul direct in problemele ridicate de canalele de vanzari si ajuta la evaluarea acestora;
     Analizeaza si consolideaza informatiile primite din diverse surse si aplicatii IT, interpreteaza rezultatele, se asigura de transmiterea corecta a acestora si elaboreaza recomandari pentru imbunatatirea procedurilor, in limitele competentelor;
     Semnaleaza superiorului direct orice neregula, situatie atipica sau diferita fata de standardele existente din vanzari sau observate pe baza rapoartelor/analizelor efectuate;
     Face recomandari cu privire la parametrii care pot fi imbunatatiti pentru atingerea obiectivelor de business stabilite de catre companie, in limitele competentelor;
     Asigura confidentialitatea datelor si informatiilor primite si prelucrate;
     Organizeaza, arhiveaza si pastreaza toate documente si fisierele (in toate stadiile lor: sursa, lucru si finale).