Manager Departament Comercial

Angajator: GABTEO CONSULT
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Craiova
  • Actualizat la: 21.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    O companie formata dintr-o echipa tanara si dinamica, ce ofera servicii de consultanta si recrutare de personal.

    Cerinte

    • Minimum doi ani experienta anterioara pe un rol de coordonare a unei echipe;
    • Abilitati excelente de dezvoltare, coordonare si motivarea echipei din subordine in vederea atingerii obiectivelor calitative si cantitative;
    • Experienta anterioara de lucru in comert;
    • Spirit de antreprenor – responsabilitate si autonomie;
    • Implicare puternica in viata si dezvoltarea sectorului de lucru, folosirea competentelor si a cunostintelor pentru a fi alaturi de client, de asteptarile si nevoile acestuia;
    • Capacitate de adaptare si de a invata mereu lucruri noi;
    • Proactivitate – favorizarea unei stari de spirit indreptate spre progres si munca in echipa cu scopul de a satisface nevoile clientilor;
    • Generozitate, onestitate, respect, cu spirit de initiativa si angajament, orientare catre lucrul in echipa;
    • Orientare catre clientii magazinului si catre solutiile cele mai optime.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Managerul Departamentului Comercial:

    • Este in permanenta in serviciul clientului;
    • Este membru al Comitetului de Directie al magazinului;
    • Preia responsabilitatile si indatoririle Directorului de Magazin in anumite situatii;
    • Are autonomie in conducerea echipei (formare, recrutare, evaluare, evolutie);
    • Coordoneaza intreaga activitate comerciala de aprovizionare si intretinere a departamentului in scopul asigurarii celor mai bune produse si a unui inalt grad de satisfactie client;
    • Anima echipele din Magazin/Sector in functie de activitatile departamentului;
    • Are in vedere punerea in practica a merchandising-ului pentru gamele de produse de care este responsabil;
    • Organizeaza, planifica, coordoneaza si verifica inventarele anuale;
    • Este responsabil de formarea si dezvoltarea echipei;
    • Este responsabil de crearea unui mediu de lucru placut ce favorizeaza performanta in spiritul
    valorilor companiei client.

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Tichete de masa (15 RON / Zi lucratoare);
    • Abonament medical la o clinica privata;
    • Mediu de lucru tanar si dinamic;
    • Planuri de formare adaptate fiecarui angajat in parte pentru atingerea obiectivelor profesionale;
    • Perspective de dezvoltare profesionala.